۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۵۶
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85431538
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام علی (ع) بزرگترین الگوی اکرام ایتام در تاریخ بشریت است 

کرج - ایرنا - فرمانده سپاه استان البرز با تسلیت فرا رسیدن ایام سالروز شهادت حضرت امیرمنومنان علی (ع) گفت : این امام همام بزرگترین الگوی نوعدوستی و اکرام ایتام در تاریخ بشریت است .

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار" علیرضا حیدرنیا" روز یکشنبه در حاشیه بازدید از تعدادی از شیرخوارگاه ها و مراکز نگهداری ایتام استان البرز افزود : به خود می بالیم که شیعه مولا علی (ع ) به عنوان الگوی تمام نمای انسانیت در تاریخ بشریت هستیم و در حد توان می کوشیم تا سنت علوی و حسنه اکرام ایتام که از سنت های زیبای به جا مانده از حضرت علی (ع) را به جا آوریم .

وی با بیان اینکه ایتام امانت الهی در نزد ما هستند ، بیان کرد : هر یک از ما باید در حد توان نسبت به رسیدگی و تکریم ایتام بکوشیم و علاوه بر تامین نیازهای مادی ، در حد توان توان نیازهای روحی و عاطفی آنها را تحت پوشش قرار دهیم .

فرمانده سپاه استان البرز با تاکید بر اینکه پیامبر اسلام (ص) ، ائمه اطهار (ع) و امام علی (ع) با آن درجه رفیع الهی به تکریم ایتام می پرداختند ، خاطرنشان کرد : تکریم ایتام از سنت های زیبا ، انسانی و حسنه دین اسلام است که هر یک از ما باید بیش از پیش در نهادینه کردن آن در جامعه بکوشیم و سالروز شهادت مولای متقیان فرصت مناسبی جهت عمل به این سنت زیبای علوی است .

همزمان با شب‌های قدر و در آستانه سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) سنت حسنه اکرام علوی ایتام برگزار شد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha