۱۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85432037
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم هرگونه افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی را به تعزیرات کردستان اطلاع دهند

سنندج- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: آماده دریافت و رسیدگی به شکایات تخلفات رانندگان در بحث افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی و آژانس‌ها هستیم.

حسین رحیمیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تعزیرات حکومتی کردستان صلاحیت رسیدگی به هر نوع پرونده تخلف حمل و نقل درون و برون شهری دارد.

وی یادآور شد: تاکنون هیچ پرونده ای در بحث افزایش خودسرانه و غیرقانونی نرخ کرایه تاکسی و تخلف رانندگان از سوی نهادهای ناظر، به تعزیرات حکومتی کردستان ارسال نشده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان با بیان اینکه در صورت ارسال پرونده، موضوع در ۲۴ ساعت رسیدگی می شود، افزود: تا زمان اعلام رسمی نرخ مصوب کرایه تاکسی از جانب فرمانداری و شورای شهر، رانندگان حق دریافت نرخ جدید ندارند.

بازرس کل کردستان هم روز یکشنبه در خبری اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل اختلاف بین فرمانداری و شورای شهر در میزان افزایش نرخ، هیچگونه مصوبه ای تصویب و ابلاغ نشده است، بنابراین تا تعیین تکلیف نرخ مصوب هر گونه افزایش کرایه ممنوع است.

عیسی هواسی افزود: سازمان حمل ونقل مکلف شده ضمن نظارت، با متخلفین برخورد قانونی انجام دهد و فرمانداری سنندج هم با قید فوریت نسبت به تعیین کرایه با همکاری سایر متولیان امر اقدام کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha