راهداری: ۷۰۰ هزار کرمانی با وسایل عمومی به مسافرت نوروزی رفتند

کرمان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: بیش از ۷۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان مسافربری عمومی جاده‌ای این استان از ابتدای آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ تاکنون، در داخل و به خارج این استان جابه‌جا شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان، احسان عراقی زاده روز دوشنبه افزود: از مجموع مسافران جا به جاشده نوروزی، حدود ۴۹۰ هزار مسافر بوسیله اتوبوس، حدود ۱۷۲ هزار مسافر بوسیله مینی بوس و ۳۵ هزار مسافر توسط خودروهای بین شهری به نقاط مختلف استان و کشور سفر کردند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۶۵۰ هزار مسافر طی ایام نوروز در داخل استان جابه جا شده اند، اظهار داشت: حدود ۵۰ هزار و ۶۰۰ مسافر از استان خارج و بیش از ۴۴ هزار مسافر وارد استان کرمان شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اشاره به توجه بیش از پیش به قوانین و مقررات رانندگی در روزهای پایان تعطیلات، از رانندگان حرفه ای ناوگان حمل و نقل عمومی و رانندگان خودرو های شخصی خواست در ۳۰ کیلومتر منتهی به شهرها، نهایت دقت خود را در سرعت مجاز و پرهیز از عجله و شتاب به کار گیرند.

طرح نوروزی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان از روز ۲۴ اسفندماه سال گذشته آغاز و تا ۱۴ فروردین ماه ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha