۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۲۶
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85432738
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جنون رژیم کودک کش اسرائیل آنان را به لبه پرتگاه مرگ رسانده است

قرچک - ایرنا - امام جمعه شهرستان قرچک گفت: جنون رژیم کودک کش اسرائیل در به شهادت رساندن تنی چند از فرزندان ایران اسلامی، آنان را به لبه پرتگاه مرگ رسانده است.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی روز سه شنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به جنایت رژیم چعلی صهیونیستی در به شهادت رساندن تنی چند از مستشاران نظامی ایران اسلامی در کشور سوریه، اظهار داشت: دشمنی رژیم جعلی، غاصب و شیطان صفت صهیونیستی با امت مسلمان مخصوصا ایرانیان دلیر و شیرمرد هیچ گاه به پایان نخواهد رسید.

وی افزود: حمله رژیم سفاک صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران یک اقدام وحشیانه و مزدورانه شجره خبیثه اسرائیل است که در نظامات سیاسی کشورهای جهان فقط از این رژی کودک کش بر می‌آید.

این مسئول تصریح کرد: شهادت سرداران سپاه جان برکف و مستشاران دلاور مرد آن هم در روز شهادت امیرالمومنین علی (ع) خشم شیعیان و مسلمین ایران و جهان را در آورده و قطعا سبزپوشان سپاه عزتمند پاسداران پاسخ کوبنده ای به این اقدام وحشیانه خواهند داد.

اسماعیلی اظهار داشت: رژیم متجاوز و کودک کش صهیونیستی با این جنایات جنون آمیز، خود را به لبه پرتگاه نزدیک تر خواهد کرد و عظم و اراده مسلمانان و شیعیان برای به درک واصل کردن این رژیم منحوس بیشتر شده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران و تمام آزادیخواهان جهان در روز قدس جهان اسلام با حضور پرشور خشم و انزجار خود را از رژیم جعلی اسرائیل نشان داده و ارادت حقیقی مسلمین برای نابودی دشمن دین و شریعت نشان می‌دهند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز دوشنبه در اطلاعیه اعلام کرد: در پی شکست‌های ترمیم ناپذیر رژیم گرگ صفت صهیونیستی برابر مقاومت فلسطین و ایستادگی مردم غزه و سرشکستگی مقابل اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی منطقه، عصر روز دوشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ هواپیماهای این رژیم جعلی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج تن از افسران همراه آنان به فیض شهادت نائل آمدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha