فرماندار قصرشیرین: روز قدس تلنگری برای حمایت جهان از مظلومان فلسطین است

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار قصرشیرین گفت: روز قدس تلنگری به جامعه جهانی و تمام آزادیخواهان جهان و به خصوص مسلمانان برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت و مقابله با ظلم و تجاوز و اشغالگری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد نجفی روز سه‌شنبه در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در فرمانداری قصرشیرین، افزود: اکنون رژیم غاصب صهیونیستی به مرحله استیصال و درماندگی رسیده و از درون پوسیده است و آخرین دست و پا زدن های خود را برای ادامه حیاتش انجام می دهد.

وی اظهار کرد: زمینه سیاسی و روانی جامعه جهانی برای نابودی رژیم اشغالگر قدس فراهم شده، از این رو حضور در راهپیمایی این روز جهانی و مهم و حساس برای همگان طبق وظیفه و تکلیف شرعی واجب است و به طور یقین همه با وحدت و انسجام بر سر رژیم اسراییل فریاد خواهیم کشید.

فرماندار قصرشیرین در ادامه گفت: فلسفه روز قدس، دفاع از مظلوم، حمایت و یاری مردم مسلمان فلسطین، اهتمام به امور مسلمین جهان، رسیدگی به مظلومان، دفاع از حریم دینداری، دفاع از انسانیت، اسلام و آزادی انسان ها است چون دفاع از حق مردم در تبیین مباحث دینی جایگاه ویژه ای دارد.

نجفی ادامه داد: بیداری اسلامی ثمره مهم روز قدس است و شرکت در راهپیمایی روز قدس حضوری معنوی است که منجر به تقویت جبهه مقابله با ظلم و ستم خواهد شد.

امام جمعه قصرشیرین نیز در این جلسه با مهم خواندن روز جهانی قدس و حضور همه جانبه گروه ها و قشرهای مختلف مردم در راهپیمایی این روز جهانی و حساس گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه انسانی و اسلامی است که همه انسان‌های آزاده و همه مسلمانان باید برای بزرگداشت آن اقدام کنند.

حجت الاسلام صادق صالحی افزود: روز قدس تنها متعلق به ملت فلسطین نیست بلکه یک موضوع بین المللی و جهانی و متعلق به تمام بشریت برای مقابله با جنایات ددمنشانه رژیم اغالگر قدس است که باید تا نابودی کامل این رژیم کودک کش ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به ابتکار بی‌نظیر حضرت امام خمینی (ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز جهانی قدس، گفت: حضرت امام با این اقدام استراتژیک، به رژیم صهیونیستی و حامیانش فهماند که نه قدس و نه مردم فلسطین و دیگر مظلومان جهان تنها نیستند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان قصرشیرین روز جمعه با حضور قشرهای مختلف مردم از یادمان شهدای گمنام تا میدان شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت، ۱۸۶کیلومتر مرز با عراق دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha