۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۳:۲۹
کد خبرنگار: 2862
کد خبر: 85433347
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شب زنده‌داران حرم بانوی کرامت حادثه تروریستی کنسولگری دمشق را محکوم کردند

قم- ایرنا - احیای شب بیست‌وسوم ماه رمضان، بامداد چهارشنبه با حضور گسترده زائران و مجاوران در شبستان امام‌(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار، و طی آن جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسول‌گری ایران در دمشق از سوی حاضران و شب زنده‌داران این آیین معنوی به شدت محکوم شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در سومین شب از لیالی پُر خیر و برکت قدر، صحن‌ها، رواق‌ها و شبستان‌های حرم بانوی کرامت همچنین معابر مشرف به این مکان مقدس، صحنه اجتماع چشمگیر و کم‌نظیر جمع کثیری از عاشقان و دلدادگان اهل‌بیت‌(ع) بود.

زنان، مردان و جوانان حاضر در این آیین، با قرائت دعای دلنشین و روح‌انگیز جوشن کبیر و نوای الغوث الغوث، سعادت و سربلندی اُمت اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستار شدند.

شب زنده‌داران حرم بانوی کرامت حادثه تروریستی کنسولگری دمشق را محکوم کردند

شب‌زنده‌داران همچنین با قرار دادن قرآن کریم بر سرهای خود، با دیدگانی پر از اشک و دل‌هایی سوخته و با توسل به معصومین‌(ع) برای آمرزش گناهان، شفای بیماران و رفع مشکلات و مصایب جامعه‌اسلامی و آزادی ستمدیدگان از یوغ مستکبران دعا کردند.

با توجه به حادثه تروریستی اخیر و حمله ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به کنسول‌گری جمهوری اسلامی در پایتخت سوریه، شرکت‌کنندگان مراسم احیای حرم حضرت معصومه (س) ، با ذکر صلوات و فاتحه، یاد و نام سرداران سرافراز و گلگون کفن این واقعه خونبار را گرامی‌ داشتند.

آنان همچنین با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس اوج خشم خود را از جنایت‌های رژیم صهیونیستی ابراز داشته، و با مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه اعلام همبستگی نمودند.

عصر سیزدهم فروردین ماه جاری، هواپیماهای رژیم صهیونیستی ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار دادند که بر اثر این جنایت هولناک، سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج تَن از افسران همراه آنان به فیض شهادت نائل آمدند.

شهید محسن صداقت متولد ۱۳۶۵ در شهر قم، از مهندسان پدافند هوایی سپاه پاسداران یکی از این پنج شهید بود، که قرار است پیکر مطهرش پس از انتقال به کشور، در مقبره شهدای حرم حضرت معصومه به خاک سپرده شود.

شب زنده‌داران حرم بانوی کرامت حادثه تروریستی کنسولگری دمشق را محکوم کردند

عضو خبرگان رهبری نیز طی سخنانی با اشاره به اینکه دشمنان در طول این سال ها در تلاش اند که ما را از محور دین و ایمان و وجود مقدس امام زمان (عج) جدا کنند، گفت: حضور مردم در مراسم شب قدر نشان دهنده ناکامی دشمنان است.

حجت‌الاسلام سید محمدمهدی میرباقری در ادامه خطاب به جوانان حاضر بیان داشت: امام زمان (عج) شما را از دور و نزدیک صدا زده، و در این محفل جمع کرده، باید شکرگزار این نعمت باشید.

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی با تاکید بر اینکه فرصت شب قدر را مغتنم بدانیم خاطرنشان کرد: شب قدر از هزار ماه بهتر است، فارغ از بیداری در این شب، باید دعا کنیم که به درک آن برسیم و فضیلت را به دست آوریم.

شب زنده‌داران حرم بانوی کرامت حادثه تروریستی کنسولگری دمشق را محکوم کردند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha