۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۰۶
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85433443
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روز قدس، ابراز انزجار و تنفر از توطئه های استکبار جهانی است

سنندج-ایرنا- معاون سیاسی فرماندار شهرستان سقز گفت: ادامه سلسله مبارزات جبهه مقاومت ثابت کرد که آزادی قدس شریف نزدیک و روز جهانی قدس، روز ابراز انزجار و تنفر از توطئه های استکبار جهانی است.

به گزارش ایرنا، ناصر خامی روز چهارشنبه در جلسه ستاد انتفاضه و هماهنگی روز جهانی قدس که در سالن جلسات فرمانداری سقز تشکیل شد، با بیان اینکه بیش از ۷۵ سال از اشغال فلسطین می گذرد، اظهار کرد: غاصبان و سردمداران در این مدت نتوانسته اند مساله مشروعیت رژیم صهیونیستی را حل کنند.

وی با بیان اینکه مساله فلسطین و غزه مربوط به جهان اسلام است، اضافه کرد: روز جهانی قدس، روز تجلی همبستگی و همدلی همه مسلمانان جهان است.

معاون سیاسی فرماندار سقز با تسلیت شهادت جمعی از سرداران و نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، ادامه داد: این حملات بی پاسخ نخواهد ماند و امروز برای تمام جهان، جنایات این رژیم اشتغالگر ثابت شده است.

امام جمعه سقز هم در این جلسه به پیمان شکنی قوم یهود اشاره کرد و گفت: از صدر اسلام تاکنون، یهود، قومی لجوج و عهد شکنی بوده اند این قوم بیش از ۷۰ سال است جنایات می کنند و چون غده سرطانی با نسل کشی و حمایت سردمداران به دنبال توسعه نیل تا فرات هستند که در جنگ اخیر ثابت شد به آتش بس هم راضی نیستند.

حاضران در این جلسه خواستار حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha