۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۹:۴۲
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85433212
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار سنندج: حمله به کنسولگری ایران در سوریه واکنشی به شکست‌های رژیم  صهیونیستی است

سنندج- ایرنا-️ فرماندار سنندج گفت: حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق نقض فاحش حقوق بین‌الملل و تجاوز به حاکمیت ایران و سوریه است و این اقدامات نشانه ضعف و شکست‌های پی در پی این رژیم است و بی شک توسط سپاه اسلام ضربه سختی خواهد دید.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنندج، حسن عسکری عصر سه شنبه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان سنندج در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: با توجه به اتفاقات امسال و جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گروه‌های مختلف مردمی باید متفاوت‌ و باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

وی با تاکید به اینکه روز جهانی قدس امسال باید متفاوت‌تر برگزار شود، افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، تلنگری بر وجدان‌های خفته در جهان است که در طول ماه‌های گذشته سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری در مقابل کشتار زنان و کودکان و حمله به بیمارستان‌ها سکوت کرده اند.

فرماندار سنندج به ادارات و دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد ضمن همکاری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس، جامعه هدف خود را برای حضور حداکثری دعوت کنند.

عسکری اقدامات و حضور شبانه روزی اعضای ستاد سفر در شهرستان در ایام تعطیلات نوروز را مثبت ارزیابی کرد و گفت: پیک بعدی حضور مسافران در شهرستان سنندج در ایام تعطیلات عید سعید فطر خواهد بود که جا دارد برای اسکان اضطراری برنامه‌ریزی شود.

وی از تشکیل کارگروهی برای تحقق شعار سال در شهرستان خبر داد و افزود: باید اولویت اول همه مدیران در سال جدید برنامه‌ریزی برای تحقق شعار سال و رونق تولید و ایجاد اشتغال باشد.

امام جمعه سنندج نیز در این جلسه در خصوص شعار سال، مهم‌ترین وظیفه کارکنان دولت را تلاش و کوشش در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: جا دارد تمامی مسئولان در راستای ایجاد اشتغال و معیشت مردم و توجه به قشر محروم جامعه و رفع تبعیض تلاش و برنامه‌ریزی کند.

ماموستا فایق رستمی جنگ جدید استکبار جهانی با کشورمان را جنگ اقتصادی برشمرد و افزود: در دین مبین اسلام به جهاد در راه خدا و میهن سفارش شده است و اکنون جهاد اقتصادی در برابر توطئه دشمنان اجر الهی را به دنبال خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه ضمن تاکید بر حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: تجمع اولیه راهپیمایی در سنندج از ساعت ۹ و نیم در میدان آزادی خواهد بود و راهپیمایی روز جهانی قدس از پیاده راه فردوسی تا میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات گفت: در میدان آزادی سنندج میز خدمت ادارات و نیز غرفه‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی برپا خواهد شد.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سنندج نیز در گزارشی از خدمات سفر در ایام تعطیلات نوروز گفت: بیش از ۴۰ هزار نفر در مراکز اقامتی رسمی شهرستان اقامت داشته اند و تا ۱۴ فروردین‌ماه ۱۹۲ هزار نفر از مراکز گردشگری بازدید کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha