۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۰۳
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85433910
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف یک هزارو ۶۰۰ تن شکر احتکاری در البرز

۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۰۳
کد خبر: 85433910
کشف یک هزارو ۶۰۰ تن شکر احتکاری در البرز

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از کشف یک هزار و ۶۰۰ تن شکر ‏احتکار شده از انبار یک کارخانه در ‏شهرستان نظرآباد خبر داد‎. ‎

به گزارش ایرنا از پلیس البرز، سردار"حمید هداوند" روز چهارشنبه اظهار کرد : ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان برابر اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر احتکار شکر در انبار کارخانه ای در شهرستان نظرآباد موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با اخذ مجوز از مرجع قضایی از محل مورد نظر بازرسی کردند که در این عملیات یک هزار و ۶۰۰ تُن شکر احتکار شده کشف شد.
فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این محموله مکشوفه را ۶۴۰ میلیارد ریال عنوان کردو گفت : در این رابطه انبار مذکور پلمب و پرونده آن نیز برای انجام اقدامات قانونی و برخورد با متخلفان به مرجع قضایی تحویل داده شد.



نجات ۶ سرنشین یک خودرو از مرگ

کشف یک هزارو ۶۰۰ تن شکر احتکاری در البرز


فرمانده انتظامی استان البرز همچنین گفت:با اقدام به موقع ماموران ‏مستقر در مقابل یکی از ایستگاه های نوروزی استان ، ۶ نفر سرنشین خودروی ‏حادثه دیده نجات یافتند.‏
وی افزود:پس از وقوع یک فقره واژگونی خودرو ال ۹۰ در آزادراه قزوین - کرج مقابل ایستگاه نوروزی پلیس ، بلافاصله ماموران با رویت صحنه وارد عمل شدند.
هداوند بیان کرد:ماموران به محض مشاهده این حادثه با آتش نشانی و مرکز اورژانس تماس تلفنی برقرار گردند و قبل از آمدن آنها با کپسول آتش نشانی موجود در ایستگاه نوروزی ابتدا نسبت به خاموش نمودن آتش خودرو اقدام و با خارج کردن ۶ سرنشین خودرو جان آنان را نجات دادند.


دستگیری ۶ اوباش در کرج

کشف یک هزارو ۶۰۰ تن شکر احتکاری در البرز

فرمانده انتظامی کرج از شناسایی و دستگیری چهار اراذل ‏و ‏اوباش که با سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی، درگیری و ضرب و شتم در یکی ازبوستان های ‏منطقه ‏کلاک این شهرستان کرده بودند خبر داد. ‏
سرهنگ "پیمان گودرزی" گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی همراه با عربده¬‌کشی و ایجاد رعب و وحشت با سلاح سرد در یکی از بوستان های منطقه کلاک این شهرستان که باعث ضرب وجرح وبستری یک نفردربیمارستان شده بود رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۴۰جهان نما قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با حضور به موقع در محل حادثه موفق به شناسایی و دستگیری چهار اراذل و اوباش سابقه دار و مسببان اصلی درگیری شدند و پرونده در این زمینه تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha