۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۱۱
کد خبر: 85434538
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه نوشهر بر لزوم حضور حداکثری مردم در راهپیمایی جهانی قدس تاکید کرد

نوشهر- ایرنا- امام جمعه نوشهر گفت : روز جهانی قدس امسال با سال های گذشته متفاوت بوده و دشمنان در صدد فراموشی آن هستند که حضور حداکثری اقشار مردم در این رویداد سیاسی همچون گذشته توطئه های آنان را خنثی می کند.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمود مشایخ روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان نوشهر با اشاره به ضرورت تحقق شعار سال اظهارداشت: مسوولان راهکارهای مشارکت مردم را احصا و آنان را برای تحقق شعار سال مهیا سازند و از ظرفیت های منحصر بفرد مانند منابع طبیعی، جاذبه های گردشگری و دریا و جنگل و همچنین به سرانجام رساندن طرح های نیمه تمام برنامه ریزی کنند.

وی ادامه داد: همه مسوولان باید پای کار بیایند و همه ادارات و نهادهای اجرایی برای تحقق شعار سال و جهش تولید مسوولیت دارند ضمن این که وظیفه ملت و دولت در این ارتباط مشخص است.

امام جمعه نوشهر گفت : مقررات دست پاگیر باید حذف و جلوی رانت خواری ها و ویژه خواری ها گرفته شود و با فساد های عام و خاص برخورد قاطع شود تا فضای امنی برای انگیزه بیشتر سرمایه گذاران فراهم شود.

آیت الله مشایخ افزود : بندر نوشهر از یک دهه گذشته نام منطقه ویژه اقتصادی به خود گرفته تا جلوی واردات بی رویه گرفته شود و صادرات بیشتر شود متاسفانه برعکس شده است و واردات بی رویه برنج واقعا نگران کننده است.

وی در بخش دیگری همکاری مسوولان معاونت امور جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری در چالوس برای تعیین تکلیف اراضی بخش کوهستانی و ییلاقی کجور نوشهر را خواستار شد.

وی بیان داشت : بهره مندی از ظرفیت های دانش بنیان موضوع دیگری است که باید این قشر برای تحقق شعار سال پای کار بیایند.

امام جمعه نوشهر بر لزوم حضور حداکثری مردم در راهپیمایی جهانی قدس تاکید کرد
امام جمعه نوشهر در باره طرح نیمه تمام پرورش دام در بخش کجور یادآور شد: این طرح بیش از یک دهه از کلنگ زنی آن گذشته منتهی با صرف این همه زمان الان مطرح می شود که از لحاظ جا نمایی مشکل دارد یا زمین های ۱۰ هکتاری جنگلی و جلگه ای باید برای این اراضی برنامه ریزی شود.

مشایخ افزود : سد انحرافی کانال انتقال آب چالوس که از دهه ۷۰ این طرح برای تامین آب کشاورزی نوشهر تا شرق مازندران اجرا شده متاسفانه این طرح نیمه کاره رها شده و تا نزدیک سی سنگان کار انجام شده است.

وی با اشاره آنکه سطح حوزه جغرافیایی نوشهر حدود هزار و ۶۰۰ هکتار است، تصریح کرد : طبق گزارش ها حدود هزار و ۱۰۰ هکتار آن جزو بخش کجور بوده و با این همه ظرفیت خدادادی باید برای بهبود فضای کسب و کار و رونق اقتصادی برنامه ریزی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha