راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده روزه‌داران استان مرکزی آغاز شد

اراک - ایرنا - مردم مومن و روزه‌دار استان مرکزی از زن و مرد، پیر و جوان، دختر و پسر به ویژه دهه هشتادی و نودی‌های این استان با شور و شوق وصف نشدنی راهپیمایی روز جهانی قدس را آغاز کردند.

به گزارش ایرنا، قشرهای مختلف مردم استان مرکزی برای حمایت از ملت مظلوم فلسیطن اشغالی و اعلام انزجار از جنایت‌های ددمنشانه اسرائیل غاصب و استکبار جهانی به خصوص به شهادت رساندن بیش از ۳۳ هزار نفر از مردم مظلوم غزه در ۶ ماه گذشته، در میدان‌های اصلی شهرهای مختلف استان گردهم آمده بودند و اکنون در حال پیمودن مسیرهای از پیش تعیین شده راهپیمایی هستند.

مردم روزه‌دار و انقلابی کلانشهر اراک از ساعاتی پیش با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی با مضامین حمایت از ملت فلسطین، تمثال شهدای کنسولگری ایران در دمشق و محکومیت جنایت‌های رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل در میدان شهدای این شهر اجتماع کرده بودند و هم اکنون با سر دادن شعارهایی همچون مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا از مسیر خیابان محسنی به سمت میدان سرداران و مصلی بیت‌المقدس در حرکت هستند.

راهپیمایان قدس در اراک با سر دادن شعارهای «الله اکبر خامنه ای رهبر»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا»، «خامنه ای رهبر مسلمین است، وارث و افتخار مؤمنین است» ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق می‌کنند.

حضور نوجوانان، جوانان و ورزشکاران با لباس‌های متحد الشکل، سازمان بسیج دانش آموزی و بسیجیان سرافراز از جلوه های این راهپیمایی است.

حمل پرچم مقدس جمهوری اسلامی، تصاویر امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز پارچه نوشته هایی در محکومیت جنایت های ضد انسانی اسرائیل از دیگرجلوه های این راهپیمایی است.

حضور پر شور بانوان، مادران به همراه نوزادان و کودکان خردسال و دختران و فریادهای کوبنده آنان در اعلام انزجار از اقدامات وحشیانه اسرائیل غاصب در سرزمین اشغالی فلسطین و کشتار مردم مظلوم غزه بار دیگر نقش اثرگذار زنان را در ذهن ها تداعی می‌کند.

تلاش بی‌وقفه دهها خبرنگار، تصویربردار، عکاس و گزارشگر رسانه‌های جمعی برای انعکاس حضور و پیام مردم انقلابی، مومن، روزه دار و نوع دوست اراک به افکار عمومی از دیگر جلوه های راهپیمایی روز قدس اراک است.

راهپیمایی کنندگان اراک با پیمودن مسیر میدان شهدا، خیابان محسنی، خیابان دکتر شیخ فضل الله نوری و میدان سرداران در مصلای بیت المقدس اراک تجمع کرده و با سردادن شعار الله اکبر- خامنه ای رهبر قطعنامه سراسری روز قدس را تائید کرده و از سخنرانی سید علیرضا ادیانی رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی بهره‌مند می‌شوند.

راهپیمایی روز قدس امسال در بیش از ۱۱۰ نقطه استان مرکزی در شهرستان‌های اراک ،ساوه، خمین، زرندیه، محلات، دلیجان، شازند، خنداب، فراهان، آشتیان، تفرش، کمیجان با حضور پرشور و آگاهانه مردم در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha