زائران و مجاوران مشهدی آزادی قدس را فریاد زدند

۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۳۳
کد خبر: 85435193
زائران و مجاوران مشهدی آزادی قدس را فریاد زدند

مشهد-ایرنا- راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده زائران و مجاوران مشهدی از میدان ۱۵ خرداد این شهر به سمت حرم رضوی آغاز شد و روزه داران برای آزادی قدس و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین فریاد حق خواهی را به اوج رساندند.

به گزارش ایرنا، مشهد مقدس در آخرین ماه مبارک رمضان و در راهپیمایی روز قدس میزبان روزه دارانی است تا نشان دهند همیشه در کنار مردم مظلوم فلسطین هستند و آنها را تنها نمی‌گذارند.

در حال حاضر خیابانهای اطراف حرم رضوی پوشیده از خیل زائران و مجاورانی است که شعارنوشته‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دست دارند و با سر دادن شعارهای «الله‌اکبر»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» و «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا»، خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی و همچنین حمله به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت جمعی از نیروهای سپاه را نشان دادند.
«راه نجات غزه وحدت مسلمین است، حمایت از فلسطین اکنون تمام دین است، مرگ بر صهیونیست جهانی، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» از دیگر شعارهای راهپیمایان در مشهد است.

راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد آغاز شد

در این راهپیمایی کودک، جوان، میانسال و کهنسال با در دست داشتن عکسهایی از امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهید قاسم سلیمانی حضور دارند.

همچنین عکسهایی با مضمون «قدس، خرمشهر دیگر می‌شود. مقاومت مستمر می‌تواند آزادی کامل فلسطین را محقق سازد و روز قدس روز حیات اسلام است و همه روزهای سال را باید روز قدس دانست» در دست راهپیمایان است.

در مسیر راهپیمایی در خیابان امام رضا(ع) مشهد تماشاخانه و ایستگاه نقاشی کودکان نیز توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی برپا شده است.

حضور جوانان در سر چهارراه‌ها و اجرای سرودهای مختلف جبهه مقاومت توجه مردم را به خود جلب می‌کند.
فضاسازی مسیر راهپیمایی نیز به طور ویژه‌ای انجام شده بود و پرچم‌های متعلق به جبهه مقاومت و سایر پرچم‌های گروه‌های مرتبط نیز در مسیر راهپیمایی نصب شده است.

راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد آغاز شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha