۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۵۴
کد خبر: 85435207
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

یزدی‌ها با توپ پر آمدند؛ انزجار از اسراییل و تشییع پیکر شهدا

یزد- ایرنا- امروز قرار بود فقط راهپیمایی روز قدس در یزد برگزار شود اما یک حادثه ناگهانی و تروریستی، راهپیمایی امروز را به عطر شهدا نیز مزین کرد.

امروز جمعه، همه یزدی ها آمدند با خشم انقلابی و توپ پر؛ همه برای راهپیمایی روز قدس آمدند، اما یک حادثه تروریستی باعث شد تا امروز مردم دارالعباده یزد میزبان سه شهید مدافع امنیت نیز باشند و شهر عطرآگین خون شهدا شود.

حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان موجب شهادت شماری از پاسداران و مدافعان امنیت شد که سه شهید از این تعداد، پاسداران استان یزد هستند.

میدان شهید بهشتی یزد اکنون مملو از جمعیت است، یزدی هایی که ثانیه به ثانیه بر تعداد آنها افزوده میشود؛ آمده اند تا به اسراییل و آمریکا بگویند که ما هستیم، پا در رکاب انقلاب و تا آخرین نفس از خون شهدا پاسداری می کنیم.

میدان شهید بهشتی یزد اکنون مملو از جمعیت است، یزدی ها منتظر آغاز راهپیمایی هستند ؛ آنها امروز میهمان دارند، سه کبوتر عاشق که برای امنیت و آسایش من و تو به مصاف دشمن رفتند و جان شیرین خود را تقدیم کردند.

امروز یزد، عطر آگین پیکر شهداست، بوی خوش شهدا از هم اکنون فضا و میدان شهید بهشتی یزد را فرا گرفته و آنهایی که آمدند در انتظار پیکرهای پاک شهدا هستند و بی تابی می کنند.

چشمها اشکبار و دلها پر از خون است اما همه آنها امیدوارند زیرا می دانند اسراییل بزودی از صفحه روزگار محو می شود و جهان روی آرامش را به خود خواهد دید.

مردم در میدان مرکزی شهر یزد در انتظار پیکرهای پاک و مطهر شهدا هستند؛ چه تقارن مبارکی، تشییع پیکرها و راهپیمایی روز قدس؛ امروز مردم هر چه فریاد دارند بر سر آمریکا و اسراییل فرود خواهند آورد.

امروز یزدی ها یک دل و یک زبان فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر می دهند تا ثابت کنند پای آرمان های انقلاب و خون شهدا ایستاده اند و ذره ای کوتاه نمی ایند.

شهدایی که امروز بر روی دوش مردم قدرشناس یزد تشییع میشوند امیرمحسن حسن نژاد، حسین سرسنگی و حسین انتظاری هستند که سبک بال به سوی معبود خود پر گشودند.

به آمریکا و اسراییل بگویید منتظر خشم انقلابی مردم ما باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha