روز قدس امسال مردم جهان از انسانیت دفاع کردند + فیلم

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس و اینکه روز قدس امسال مردم جهان از انسانیت دفاع کردند گفت: حضور بی‌سابقه مردم در راهپیمایی امسال، مهر محکمی به تمامی حرف‌هایی است که جمهوری اسلامی ایران و حضرت امام خمینی (ره) به‌ویژه در نزدیک به نیم قرن گذشته می‌زدند.

مهدی دوستی روز جمعه در حاشیه مراسم روز جهانی قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نظام مقدس اسلامی، از همان ابتدای جمهوری اسلامی، اسرائیل را کودک‌کُش و جنایتکار می‌دانست که به هیچ کدام از ضوابط و قوانین و مقررات بین المللی پایبند نبوده است اما برخی با تردید به این حرف نگاه می‌کردند.

وی بیان کرد: برخی کشورها مساله قدس را صرفا یک مساله منطقه‌ای، غربی و اسلامی می‌دیدند و امروز جنایات اسرائیل بر همگان آشکار شده است، برای اینکه از پوسته ظاهری خودش خارج شده و مجبور است خود واقعی‌اش را نشان دهد و امروز نمونه‌های از آن را می‌بینیم.

فیلم

نماینده عالی دولت در هرمزگان اظهار کرد: بیش از ۳۰ هزار شهید و نزدیک به ۱۰۰ هزار زخمی و چندین میلیون آواره، کودک‌کشی، بمباران بیمارستان‌ها و چادرهای امداد رسان‌ها تنها بخشی از این اسرائیل واقعی است که حضرت امام خمینی (ره) از دهه‌ها پیش این موضوع را بیان می‌کردند.

دوستی ادامه داد: روز قدس امسال، اثباتی به تمام حرف‌هایی است که حضرت امام راحل از ابتدا زدند و عیان شدن این چهره واقعی مساله را از یک مساله مذهبی و اسلامی تبدیل به مساله انسانی کرده است، چون اکنون انسان‌ها می‌گویند که این‌ها از ما نیستند و ما به‌عنوان یک انسان این رفتارها را قبول نداریم.

وی در پایان تصریح کرد: امسال هم اثباتی به حرف‌های دهه‌های گذشته حضرت امام خمینی (ره) و هم اینکه همه آمده‌اند از انسانیت دفاع کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha