۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۲۹
کد خبر: 85435335
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

شهروند اهل‌سنت: پیروزی مسلمانان بر استکبار مستلزم اتحاد است+ فیلم

کرمان- ایرنا- شهروند اهل سنت در کرمان در جریان راهپیمایی روز قدس با اشاره به اینکه پیروزی مسلمانان بر استکبار مستلزم اتحاد است، گفت: روز قدس، مساله ‌ای اسلامی است و ربطی به کشور خاصی ندارد.

به گزارش ایرنا، این شهروند اهل سنت روز جمعه در جریان راهپیمایی روز قدس در شهر کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: روز قدس، مساله ای اسلامی است، ربطی به کشور خاصی ندارد بلکه مساله جهان اسلام است و در این مسیر می طلبد حضور مسلمانان پررنگ تر از همیشه باشد و هرکس به سهم خود به امید پیروزی مسلمانان جنایات اسراییل را محکوم کند.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی مسلمانان مستلزم این است که از هر زبان و قوم با هم اتحاد داشته باشند تا به استکبار جهانی که اسراییل باشد پیروز شوند.

به گزارش ایرنا راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر کرمان با حضور گسترده مردم روزه‌دار و انقلابی همراه با مسئولان استانی از جمله نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان،نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، نیروهای نظامی و انتظامی از ساعت ۱۰ از چهارراه بسیج به سمت مصلای امام علی (ع) برگزار شد.

امام خمینی سال ۱۳۵۸ در پیامی خطاب به مسلمین ایران و جهان، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامیدند و از مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی خواستند برای کوتاه کردن دست رژیم اسراییل و پشتیبانان آن در این روز راهپیمایی کنند و اینک در بسیاری از بلاد اسلامی شاهد این راهپیمایی و محکومیت صهیونیست ها هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha