عضو مجلس خبرگان: روزقدس امسال پرشورتر از ۴۵ سال گذشته برگزار شد

کرمان- ایرنا- نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز که بیش از چهار دهه از زمان اعلام روز قدس گذشته، انگار این حادثه اکنون رخ داده و  پرشورتر از ۴۵ سال اخیر مردم شریف، ولایی  و انقلابی استان و ایران برای انجام وظیفه حاضرند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی روز جمعه در جریان راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگار ایرنا افزود: روز قدس یادگار امام راحل(ره) و پرچمدار مبارزه با ظلم و ستم در این دوران به‌ویژه با رژیم صهیونیستی است.

وی تاکید کرد: مردم شریف، ولایی و انقلابی استان برای انجام وظیفه در قبال قدس و مردم فلسطین حاضرند، آماده اعلام انزجار از این رژیم هستند و درخواست آن را نیز دارند.

عضو مجلس خبرگان: روزقدس پرشورتر از ۴۵ سال گذشته برگزار شد
حجت الاسلام علیمرادی

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: به فضل خدا این حرکت الهی مردم در مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی به مقصد خود خواهد رسید و به نابودی این رژیم غاصب منجر می شود.

به گزارش ایرنا راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر کرمان با حضور گسترده مردم روزه‌دار و انقلابی همراه با مسئولان استانی از جمله نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان،نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، نیروهای نظامی و انتظامی از ساعت ۱۰ از چهارراه بسیج به سمت مصلای امام علی (ع) برگزار شد.

امام خمینی سال ۱۳۵۸ در پیامی خطاب به مسلمین ایران و جهان، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامیدند و از مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی خواستند برای کوتاه کردن دست رژیم اسراییل و پشتیبانان آن در این روز راهپیمایی کنند و اینک در بسیاری از بلاد اسلامی شاهد این راهپیمایی و محکومیت صهیونیست ها هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha