۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85435415
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

روز قدس در هیچ زمانی تا این اندازه جنبه بین‌المللی نداشته است

سمنان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به بیداری آزادیخواهان جهان در مقابل جنایات صهیونیست‌ها، گفت: روز قدس در هیچ زمانی تا این اندازه جنبه بین‌المللی و جهانی نداشته است.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی روز جمعه در راهپیمایی روز قدس شهر سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: جنایت صهیونیسم علیه فلسطینیان باعث بیداری ملت‌ها شده است.

وی تاکید کرد: امسال روز قدس جنبه بین‌المللی دارد زیرا تازه ظلم فاحش و جنایتکارانه رژیم اسرائیل برای همه دنیا آشکار شده است.

وی یادآور شد: امیدواریم این بصیرت و آشکارشدن جنایات صهیونیسم باعث شود همه آزادیخواهان جهان در دفاع و حمایت از ملت فلسطین که مظلوم‌ترین امت‌ها در شرایط کنونی هستند، بیدار شوند.

امام جمعه سمنان افزود: در شرایط کنونی بدترین جنایت‌ها از سوی رژیم اشغالگر علیه مردم مظلوم فلسطین انجام می‌شود که در ۱۰۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان اظهار امیدواری کرد که همه ملت‌های آزادیخواه در دادخواهی از فلسطین بیدار شوند تا شاهد نابودی اسراییل باشیم.

مردم سمنان در این راهپیمایی شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «حکومت یزیدی حکومت آمریکاست»، «رابطه با آمریکا رابطه با شیطان است»، و «رژیم صهیونیستی جرثومه فساد است» سردادند و جنایات رژیم اشغالگر قدس را در غزه و همچنین ترور مستشاران ایرانی را در دمشق به شدت محکوم کردند.

راهپیمایی روز قدس در سمنان ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه جمعه از میدان امام رضا(ع) آغاز شد و تا مصلای این شهر محل برگزاری نماز جمعه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، روز مقابله با ظلم و ستم و روز تجلی وحدت و یکدلی مسلمانان سراسر جهان در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان اسلام است.

حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که خود از چهره های برجسته اسلام بود، با درایت و دوراندیشی این روز را نامگذاری کردند تا ملت‌های مسلمان جهان بعد از یک ماه ضیافت الهی و روزه داری با همبستگی و اتحاد اهمیت روز قدس و دفاع از ملت مظلوم فلسطین را به جهانیان نمایش دهند و در برابر ظلم بپاخیزند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha