۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۱۴
کد خبر: 85435440
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روند نابودی رژیم غاصب صهیونیستی شتاب گرفته است

لارستان- ایرنا- فرماندار گراش فارس در راهپیمایی روز قدس در این شهرستان گفت: به برکت خون شهیدان و در پرتو ایستادگی مردم مظلوم فلسطین، امروزه جبهه‌ مقاومت با اقتدار به پیش می رود و روند نابودی رژیم غاصب صهیونیستی شتاب گرفته است.

به گزارش ایرنا، محمود طاهرزاده با بیان اینکه برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس موجب انزوای اسرائیل خواهد شد، اظهار داشت: قدس روز نمایش اقتدار و توان مسلمانان در برابر دولت های مستکبر و حرکتی ارزشمند در راستای حمایت از قیام ملت فلسطین است.

وی ادامه داد: امروز دشمنان قسم خورده نظام که در مقابله با ایران اسلامی به استیصال رسیده‌اند، به آخرین سلاح و حربه خود که همان تحریم اقتصادی است روی آورده‌اند که قطعاً مردم ایران با مقاومت و ایستادگی خود، این توطئه را نیز خنثی می‌کنند.

او با اشاره به حضور پرشور مردم ولایت مدار و روزه‌دار گراش در راهپیمایی روز جهانی قدس در دفاع از ملت فلسطین، افزود: این حضور باشکوه و دشمن شکن، بیانگر پیشگامی مردم این دیار در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است.

طاهرزاده با تاکید بر اینکه پیام روز قدس اعلام همبستگی مردم جهان با مردم مظلوم فلسطین است، اضافه کرد: یکی از مهم ترین دستاوردهای روز جهانی قدس افشای جنایات رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی در سرزمین های اشغالی است و روز قدس امسال در حالی برگزار می شود که جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری داغدار خون‌‏های ناحق ریخته شده مردم مظلوم غزه به دست رژیم کودک کش صهیونیستی است.

فرماندار گراش حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به مرکز دیپلماتیک ایران در سوریه را نقض قواعد و هنجارهای حقوق بین الملل خواند و آن را محکوم کرد و گفت: جنایت تروریستی رژیم غاصب اسرائیل در حمله تروریستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت جمعی از سرداران و رزمندگان سپاه اسلام بار دیگر ثابت کرد که رژیم صهیونیستی به هیچ کدام از اصول انسانی و قراردادهای بین‌المللی پایبند نیست.

مردم و مسئولان شهرستان گراش همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تجمع در مقابل حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) و حضور در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس و حرکت به سمت حسینیه اعظم میعادگاه نماز جمعه، صحنه‌های با شکوهی از عزم و اراده ملت مسلمان ایران اسلامی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند.

راهپیمایان با در دست داشت تصاویر حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و قدس شریف و پلاکاردهایی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و غزه اعلام کردند.

شهرستان گراش در فاصله حدود ۳۶۵ کیلومتری جنوب شیراز واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha