۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۲۱
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85435458
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سرپرست آموزش و پرورش خوزستان: قدس نماد ایثار و مقاومت است

اهواز- ایرنا - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به حضور پرشور جامعه دانش آموزی و فرهنگیان استان در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: قدس به عنوان قبله اول جهان اسلام، نماد ایثار و مقاومت است.

عبدالله حبیبی روز جمعه در حاشیه برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: قدس برای همه مسلمانان می‌تواند یکی از عوامل مهم وحدت و ظلم ستیزی باشد.

وی گفت: در راهپیمایی روز جهانی قدس دانش‌آموزان و فرهنگیان استان حضور گسترده‌ای داشتند و پیام ظلم‌ستیزی خود را با حضور چشمگیر خود به جهانیان رساندند.

حبیبی ادامه داد: فرهنگیان و دانش‌آموزان با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس ثابت کردند که آموزش و پرورش در صحنه‌های مهم حضور پیدا می‌کند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: این قشر همواره در مسیر فرمایشات رهبر معظم انقلاب حرکت خواهد کرد و گام‌های بزرگی را در تحقق آرمان‌های شهدا برخواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد: نظام سلطه و استکبار این پیام بزرگ را دریافت کند و دست از سلطه‌‍گری خود بردارد .

حبیبی تصریح کرد: قدس در واقع نشان می‌دهد که مسلمانان در کنار هم و در یک مسیر واحد برای مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم گام بر می‌دارند.

به گزارش ایرنا، اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در مسیر راهپیمایی روز قدس غرفه‌های ارائه محصولات فرهنگی با موضوع روز جهانی قدس و دفاع از مردم مظلوم فلسطین راه اندازی کرد.

مردم خوزستان امروز جمعه همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پرشوری یافتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha