۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85435674
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار شادگان: روز قدس متعلق به تمام مستضعفان جهان است

آبادان - ایرنا - فرماندار شادگان گفت: روز جهانی قدس تنها مربوط به قدس و فلسطین نیست بلکه روزی برای همه مستضعفان جهان است.

جمال صالح‌زاده جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با محکومیت حمله به کنسولگری ایران در سوریه اظهار کرد: این جنایات استکبار جهانی بدون پاسخ نخواهد ماند.

وی افزود: کشورهای اسلامی باید برابر جنایات رژیم صهیونیستی متحد، یکدست و یکصدا شوند و دیگر سکوت در مقابل این رژیم سفاک جایز نیست.

فرماندار شادگان با بیان اینکه مساله فلسطین و غزه مربوط به جهان اسلام است، گفت: روز جهانی قدس، روز تجلی همبستگی و همدلی همه مسلمانان جهان است.

صالح‌زاده با تقدیر از حضور مردم ور راهپیمایی روز قدس بیان کرد: حضور گسترده عشایر منطقه با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل تاکید دیگری بر حقانیت مردم مظلوم فلسطین و آزاد سازی قدس شریف از چنگال رژیم پوشالی اسرائیل است.

وی افزود: حضور حماسی و بی‌نظیر مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دهنده عظمت و اقتدار آنان در حمایت از مظلومان جهان به ویژه مردم ستم‌دیده فلسطین است و بی شک این حضور با شکوه و بی ‌نظیر پاسخ دندانشکنی به دشمنان قسم خورده اسلام و ایادی استکبار خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha