رژیم صهیونیستی غرق در سیل خروشان روز قدس؛ غزه تنها نیست

گرگان- ایرنا- مردم روزه‌دار سرزمین پایتخت اقوام با حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز قدس ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین انزجار خود را از جنایات رژیم اشغالگر قدس و هم‌پیمانانش فریاد زدند و با مشت‌های گره‌کرده به حمایت از مردم غزه برخاستند.

به گزارش ایرنا، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هم رسید و مثل همیشه گلستانی‌ها با خروش خود و با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا» انزجار و نفرت خود را از جنایتکاران جهانی به نمایش گذاشتند.

رژیم صهیونیستی که در حال غرق شدن در خون کودکان نوار غزه است مستاصل در رودی از خون دست و پا می‌زند گویی موسی (ع) عصایش را بر کالبد جنایت‌های جنگی این رژیم کودک‌کش فرود آورده است.

این روزها صدای شیون‌های مادران فلسطینی در کنار خشم و انزجار ملت‌های آزادی‌خواه جهان که از جای جای این کره خاکی به گوش می‌رسد نه تنها صهیونیست‌ها بلکه روباه پیر استکبار و آمریکای سلطه‌طلب را در مخمصه بدی قرار داده به طوری که هیچ انسانی در این کره خاکی دوست ندارد در کنار اسرائیل غاصب بایستد.

گلستانی‌ها امروز با حضور متفاوت، معنادار و خروشان خود، روزشمار نابودی اسرائیل را به شماره انداختند و موشک‌های خشم گلستانی‌ها همگام با ملت‌های آزادی‌خواه جهان سایه ترسی بر هیمنه رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل افکنده است.

حضور مادران همراه با کودکان خود جلوه دیگری به راهپیمایی روز قدس مرکز گلستان بخشیده بود، امروز از هر پوشش و اعتقادی برای آرمان‌های قدس شریف و به امید آزادی و زندگی برای کودکان و زنان فلسطینی بدون سایه جنگ به راهپیمایی آمده بودند.

در راهپیمایی روز جهانی قدس، پرچم‌های استکبار جهانی زیر پای جوانان گلستانی لگدمال شد و آتش بر تابوت نمادین رژیم صهیونیستی شعله افکند، جوانان دارالمومنین با مشت‌های گره کرده و قلبی پر از نفرت، از اسرائیل غاصب و هم‌دستانش آمادگی خود را برای پایان دادن راه سرداران شهید سلیمانی و زاهدی و دیگر شهدا برای آزادی قدس شریف اعلام کردند.

رژیم صهیونیستی غرق در سیل خروشان روز قدس؛ غزه تنها نیست

گلستانی‌ها به‌ویژه دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها در این مراسم یاد شهدای امنیت را گرامی داشتند و خطاب به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان طراح آزادی قدس اعلام کردند تا پای جان برای آزادی قدس شریف ایستاده‌اند و در مبارزه با کشورهای استکباری به‌ویژه رژیم غاصب صهیونیستی لحظه‌ای پا پس نمی‌کشند.

فریاد انتقام انتقام خواسته همه حاضران در راهپیمایی امروز بود، گرچه جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام و فرماندهی گروه‌های مقاومت، عرصه را برای صهیونیست بین‌الملل در منطقه تنگ کرده اما فریادهای امروز بیانگر آن است که مردم انتظار دارند نظام جمهوری اسلامی ایران پاسخ دندان‌شکنی به اقدامات خبیثانه رژیم غاصب صهیونیستی بدهند.

یکی از بانوان جوان گرگانی از علت حضورش در راهپیمایی می‌گوید و معتقد است؛ امروز حضور من وظیفه انسانی در قبال کودکان فلسطینی است، مگر می‌شود اشک و آه مادران ظلم‌دیده از رژیم نکبت را نادیده گرفت؟

وی بر این نکته تاکید کرد که حضور زنان در این راهپیمایی معنادارتر از سال‌های قبل است و این نشان می‌دهد هیچ زن مسلمانانی خواستار بی‌پناهی زنان و کودکان نوار غزه نیست.

این بانوی گلستانی سکوت مرگبار کشورهای عربی در برابر جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد و افزود: جوامع بین‌الملل و جهان عرب باید از خواب غفلت بیدار شوند و بدانند هم‌دستی با پلشتی و رژیمی که معیارهای انسانی و اخلاقی را زیر پا گذاشته جز سیاه‌بختی چیزی برای آنها به همراه نخواهد داشت.

پیرمرد کهنسالی که به سختی می‌توانست با عصا راه برود و از سیل خروشان جمعیت امروز گرگان عقب مانده بود نیز گفت: هیچ چیزی باعث نمی‌شود اراده‌ام برای حضور در راهپیمایی روز قدس سست شود حتی اگر عصایم‌ می‌شکست باز هم بر روی دست و پا راه می‌رفتم و خود را به این مراسم می‌رساندم.

این پیرمرد گرگانی همه را به دفاع از ستم‌دیدگان و مظلومان سفارش کرد و گفت: زندگی به من آموخته که اگر کسی ژاژخواه ستم‌دیدگان نباشد یک ظالم است و قطعا هیچ انسانی نمی خواهد هم‌صدا با چنین رژیم غاصب و کودک‌کشی باشد.

در بخش دیگر از این مراسم، حضور جوانان با لباس‌های بسیجی و نمادهایی از پرچم فلسطین و چفیه جلوه ویژه‌ای داشت.

یکی از جوانان می‌گوید ما همه حاج‌قاسم سرزمین آریایی‌ها و غیورمردان ملت ایرانیم، با وجود ما خواب بر دشمنان این سرزمین حرام است، روز گذشته دشمن می‌خواست با حمله به مراکز نظامی ترس را بر جان ملتی بیاندازد که هشت سال جنگ را تحمل کردند ما از نسلی متولد شدیم که مقاومت را به مفهوم واقعی درک کردند.

این جوان دهه هشتادی با صلابت و استوار به سخنانش ادامه داد و گفت؛ جوانانی که پیکرشان برای مام میهن به زمین افتاده بر دستان جوانان دهه هشتادی و نودی است، ما با صدای رسا اعلام می‌کنیم از خون این شهدا اگر لاله‌ها بر سرزمین کهن ایران بروید یک لحظه تا نابودی تمامی این جنایتکاران غافل نخواهیم شد.

رژیم صهیونیستی غرق در سیل خروشان روز قدس؛ غزه تنها نیست

حضور مادران و همسران شهید از مدافعان حرم گرفته تا مدافعان امنیت و شهدای دوران دفاع مقدس بیانگر آن است که روح شهدایی همچون شهید حتم‌لو، ذورقی و غریب در این راهپیمایی در کنار ماست.

این ملت راه شهیدان را آموخته‌اند و هیچ گاه از نقشه راهی که از کربلا و عاشورای حسینی برای ملت مسلمان و آزادی‌خواه ایران باقی مانده منحرف نمی‌شوند.

معمار کبیر انقلاب هم به درستی تشخیص داد که این ملت به دنبال حل جورچین‌های آزادی ملت‌های ستم‌دیده است و هر پازل از مسیر آزادی با حضور حماسی این ملت در میادین انقلاب از ۲۲ بهمن گرفته تا روز قدس تکمیل می‌شود.

جوامع جهانی بیدارتر از همیشه برای سمبل آزادی به میدان آمدند و همه مسلمانان نیز سطل‌ها را برای شستن نام چرکین صهیونیست از روی کره خاکی آورده‌اند و یقینا روز موعود نزدیک است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha