۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۵۵
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85435705
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار آبادان: جواب جنایت اسرائیل از سوی ایران کوبنده خواهد بود

آبادان - ایرنا - معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل در مقابل اقدام تروریستی علیه مستشاران ایرانی در دمشق، منتظر پاسخی کوبنده از سوی جمهوری اسلامی ایران باشد.

احسان عباسپور روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فلسطین به عنوان مهمترین مسئله جهان امروز در کانون اقدامات جبهه مقاومت است.

وی با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس افزود: مردم ولایتمدار آبادان انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی را اعلام کردند و این موضوع نشان از عجین شدن اسکتبار ستیزی با فرهنگ مردم است.

عباسپور گفت: از آن روزی که معمار کبیر انقلاب در سال ۵۸، آخرین جمعه ماه مبارک را روز قدس نامید تاکنون، این روز به یک روز فراملی و فرا دینی و روز بیداری وجدان انسان‌های آزاده‌ تبدیل شده است.

وی افزود: سال به سال با افزایش مشارکت جهانیان در راهپیمایی روز قدس، اوج منفور بودن رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشته می‌شود.

فرماندار ویژه آبادان روز قدس را نفی سلطه‌گری و ستم‌پذیری و تعهد برادرانه نسبت به مسلمانان و حمایت بی‌دریغ از مستضعفان جهان دانست و گفت: مردم ایران در روز قدس هم صدا با ملت مظلوم فلسطین، علیه رژیم نسل‌کش، کودک‌کش و غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، فریاد استکبارستیزی سر دادند.

وی با اشاره به اینکه عملیات تروریستی در سیستان و بلوچستان کام ملت ایران را تلخ کرد، افزود: رژیم صهیونیستی در انتظار پاسخی کوبنده و پشیمان کننده از سوی ایران اسلامی باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha