اعلام خشم و انزجار مردم آبادان از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیست و آمریکا

آبادان - ایرنا - مردم ولاتیمدار و خدا جو و روزه دار آبادان از مسجد امیرالمومنین تا مصلای نماز جمعه این شهر با سردادن شعارهایی در محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا مردم روزه‌دار آبادان با حمل پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تصاویر امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب، شهید قاسم سلیمانی و همچنین با در دست داشتن تمثال و دست نوشته‌هایی با عناوین حمایت از فلسطین و مردم مظلوم غزه، جنایت رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم و با آرمان‌های امام و رهبری تجدید پیمان کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی در حالی که شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون، ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا، اسرائیل بی‌ریشه غزه تسلیم نمی‌شه، روز رهایی قدس روز بزرگ اسلام است تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم و از مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین حمایت کردند.

اعلام خشم و انزجار مردم آبادان از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیست و آمریکا

یکی از شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس آبادان گفت: مردم آبادان امسال پورشورتر از از سال‌های گذشته در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس حضور دارند.

یوسف پای‌گذار در حالی که فرزند دختر سه ساله خود را به همراه داشت افزود: مردم آبادان در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن ایستادند و امروز نیز با حضور در راهپیمایی خشم خود را از جنایت‌های رژیم غاصب و کودک کش اعلام و از مردم مظلوم غزه پشتیبانی می‌کنند.

یکی دیگر از شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس گفت: روزجهانی قدس روز وحدت و همبستگی آزادی‌خواهان در سراسر جهان و حمایت از مردم فلسطین است.

اسرا علیپور گفت: مردم همانند سال‌های گذشته حضوری گسترده و پرشور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس دارند و با وجود روزه‌داری حضورشان دشمن شکن است.

در این راهپیمایی مردم آبادان با آتش زدن پرچم‌های رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا انزجار خود را از جنایات رژیم کودک کش و گرگ صفت در غزه و حمایت‌های غرب به سرکردگی آمریکا به نمایش گذاشتند.

اعلام خشم و انزجار مردم آبادان از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیست و آمریکا

به گزارش خبرنگاران ایرنا مردم ولایتمدار و مرزنشین در شهرهای اروندکنار و چوئبده نیز با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، جنایت های رژیم جعلی، کودک کش و نژاد پرست صهیونیستی را محکوم کردند.

در پایان این مراسم بیانیه راهپیمایی روز قدس با فریادهای الله اکبر قرائت و پرچم‌های اسرائیل و آمریکا به آتش کشید شد.

روز جهانی قدس، توسط امام خمینی (ره) به عنوان یک روز رسمی برای حمایت از مردم فلسطین نامگذاری شد. امام راحل، ۱۳ رمضان ۱۳۹۹ق (۱۶ مرداد ۱۳۵۸ش) در پیامی خطاب به مسلمین ایران و جهان، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha