شه‌بخش: اردوی مشترک و حضور در تورنمنت‌ها ما را به هدف نزدیک می‌کند/در تایلند سهمیه می‌گیرم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش بوکس ایران، گفت: برگزاری اردوهای مشترک و حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی، ما را به هدفمان که کسب سهمیه المپیک است، نزدیک می‌کند.

دانیال شه‌بخش روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص برگزاری اردوی مشترک با روسیه، اظهار داشت: اردوهای مشترک و حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی، نیاز بوکس ایران است. روسیه از تیم‌های صاحب سبک در بوکس جهان است و این اردو مفید خواهد بود.

وی افزود: با حضور در این اردوها و تورنمنت‌ها، نشان می‌دهیم که چیزی از رقیبان کم نداریم. در واقع این‌گونه رویدادها، محک بسیار خوبی برای تمامی ملی‌پوشان خواهد بود.

دارنده مدال برنز جهان، ادامه داد: این مسیر به ما کمک می‌کند تا به هدفمان که کسب سهمیه المپیک پاریس است دست یابیم و کمکی برای ورزش ایران باشیم.

شه‌بخش‌ در خصوص مسابقات گزینشی المپیک که خرداد ماه در تایلند برگزار می‌شود، گفت: در مسابقات ایتالیا هم می‌توانستم سهمیه بگیرم که با کم لطفی داوران مواجه شدم.

وی بیان کرد: اکنون شرایط بهتری دارم و در مسابقات تایلند، سهمیه المپیک پاریس را خواهم گرفت. تمامی ملی‌پوشان بوکس شایسته رسیدن به سهمیه هستند. هرچند کار سخت است اما با تمام توان روی رینگ می‌رویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha