شورای هماهنگی استان مرکزی از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد

اراک - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای از حضور حماسه آفرین و پرشور مردم مومن و روزده‌دار استان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

در این بیانیه که نسخه‌ای از آن عصر جمعه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: خدای بزرگ را خاضعانه حمد و سپاس می‌گوییم که به ما توفیق داد در " راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس " که در یکی از متفاوت‌ترین و سرنوشت سازترین دوره‌های تاریخی است، حضور داشته باشیم.

بیانیه ادامه داده است: دوراندیشی و تدابیر حکیمانه حضرت امام راحل (ره) و رهبر انقلاب اسلامی در نامگذاری روز جهانی قدس و ارائه "نقشه راه حل مسئله فلسطین" در قاب مظلومیت امروز مردم غزه ، در معرض جهانیان قرار گرفت و محکومیت و انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از فلسطین قهرمان به مسئله جوامع و ملل غیر مسلمان عالم نیز تبدیل شد.

در ادامه این بیانیه افزوده شده است: خلق حماسه حضور پرشور و گسترده مردم مومن و انقلابی استان مرکزی در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، به عرصه نمایش وحدت، انسجام و همدلی و اعلان حمایت همه جانبه از مردم مقاوم غزه و آرمانهای فلسطین و قدس شریف مبدل شد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: تظاهرکنندگان در این راهپیمایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غزه و محور مقاومت و شهدای گرانقدر حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق، بر دشمن مسلمین، صهیونیست غاصب فریاد برآوردند؛ مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و ندای آزادی و رهایی بیت‌المقدس سر دادند و خشم و انزجار خود را از جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی، به گوش جهانیان رساندند.

در ادامه این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، از خلق حماسه شکوه و عظمت اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه استان مرکزی به خصوص علما و روحانیون، دانشجویان و دانش آموزان، اساتید و فرهنگیان، اصناف و بازاریان، اصحاب رسانه و خبرنگاران، صدا و سیما، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، نیروهای نظامی و انتظامی تقدیر و تشکر دارد و قدوم پر مهر مردم مومن و روزه‌دار را برای حضور گسترده و پر شور در راهپیمایی مردمی روز جهانی قدس ارج می‌نهد.

راهپیمایی روز قدس در ۱۱۰ نقطه استان مرکزی برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha