۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۹:۴۶
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85435940
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

قدردانی مسوولان خراسان شمالی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

بجنورد-ایرنا- نماینده ولی فقیه، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان و استاندار خراسان شمالی در پیامی از حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در پیام حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا فیاضی نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی خطاب به مردم آمده است: امروز ضد جنایات دشمن صهیونیستی و در حمایت از مظلوم ترین انسان های عالم با جان و مال و دست و زبان ایستاده اید و امروز حقانیت فلسطینیان را همراه با همه ی احرار عالم فریاد زدید.

این پیام افزوده است: فلسطین پاره تن اسلام و آرمان فلسطین آرمان عدالتخواهی، نفی سلطه، ظلم ستیزی، مظلوم نوازی و پشتیبانی از دین خدا در عصر ظلم و جور و فساد مستکبرین و قدرتهای ضد خداست.

این پیام آورده است: مشت های گره کرده شما موجب یاس و نا امیدی مطلق دشمنان در نیل به اهداف استعماری شان در خاورمیانه و جهان شد و بدانید و اطمینان داشته باشید با هر شعار و هر قدم شما در راهپیمائی با شکوه امروز ، نظام های الهی و جنبش ها و نهضت های اسلامی و خیزش های انسانی آزادگان عالم تقویت شدند.

این پیام یادآور شد: مستکبران، صهیونیست ها، منافقان و ایادی آنان ضعیف تر و به زوال نزدیک تر شدند.

این پیام افزوده است: عزت و شرافت ما به حفظ روحیه دینی و شعائر اسلامی و جهاد در راه خداست، صفهایتان را در برابر دشمنان همچنان متحدتر و متشکل تر کنید و روحیه ظلم ستیزی خود را حفظ کنید.

در این پیام تاکید شده است: دین خدا را یاری کنید و آماده تحقق نصرت الهی و وعده خداوند باشید که "مستضعفان پیشوایان و وارثان زمین خواهند شد ".

راهپیمایی روز قدس در ۴۰ نقطه خراسان شمالی برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha