فرماندار قشم از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد

قشم - ایرنا - فرماندار قشم از حضور پرشور، حماسی و وحدت آفرین مردم شیعه و سنی این شهرستان مرزی در روز جهانی قدس و حمایت از آرمان های مردم مظلوم فلسطین تقدیر کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، محمد محمدحسینی جمعه شب در این پیام آورده است: مردم شریف، نجیب، غیرتمند، مرزدار و مرزبان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس از اینکه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و با زبان روزه حمایت همه جانبه خود از مردم فلسطین و اوج تنفر خود را از رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی اعلام کردید و صدای خود را به گوش همه جهانیان و حامیان این رژیم جعلی رسانید صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

فرماندار قشم از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد

وی در ادامه این پیام افزود: امروز کسی از برادران شیعه و سنی ما در سرزمین آب و آفتاب در خانه نمانده بود، از زن و مرد، پیر و جوان، همه و همه با دستانی مشت کرده، با گام هایی استوار و اراده هایی راسخ و پولادین، در همه شهرها و در برخی از روستاهای این شهرستان مرزی کمر همت بسته و در صفوفی به هم پیوسته، یکپارچه و متحد فریاد آزادی و رهایی قدس شریف را سر دادند.

فرماندار قشم در این پیام تصریح کرده است: دشمنان بدانند که مردم عزیز ما تحت لوای رهبر معظم انقلاب(حفظه الله تعالی)، یکپارچه و متحد؛ چه در عرصه نرم و چه در عرصه سخت، پای ارزش های انقلاب اسلامی و پاسداشت خون پاک شهدا، مستحکم و ثابت قدم ایستاده اند.

فرماندار قشم از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد

محمدحسینی در پایان این پیام آورده است: بر خود لازم می دانم به نمایندگی از دولت مردمی ایران قوی از تمامی شما مردم نجیب و شریف اعم از شیعه و سنی، ائمه جمعه و جماعت شهرها و روستاهای این شهرستان و تمامی مدیران اداری و شورای تامین نگین خلیج فارس که عبادت در این ماه مبارک را با دفاع از ملت مظلوم فلسطین تکمیل کرده اید تقدیر و تشکر کنم و امیدوارم در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد فروپاشی استکبار جهانی و نابودی رژیم صهیونیستی جنایتکار باشیم.

امام خمینی (ره) در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و از مسلمانان جهان خواست که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.

روز قدس عامل وحدت و بیداری و حمایت مسلمانان از مردم بی دفاع فلسطین است؛ قدس دیگر بخش جدایی ناپذیر جغرافیای جهان اسلام به شمار می رود و هیچ فردی نمی تواند از آن ذره ای چشم پوشی کند.

امام خمینی(ره) درباره روز قدس فرمودند: «روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است. روز قدس، جهانی است و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است».

مقام معظم رهبری نیز در خصوص روز جهانی قدس فرمودند که «روز جهانی قدس مظهر اراده عمومی ملت های مسلمان برای مقابله با آمریکا و اسراییل است».

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha