۱۸ فروردین ۱۴۰۳، ۷:۵۴
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85436067
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قهرمانان نابینا و کم‌بینای کردستانی تجلیل شدند

۱۸ فروردین ۱۴۰۳، ۷:۵۴
کد خبر: 85436067
قهرمانان نابینا و کم‌بینای کردستانی تجلیل شدند

سنندج- ایرنا- مدال‌آوران و قهرمانان هیات ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان کردستان شامگاه جمعه در مراسمی با حضور استاندار تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا، آیین تجلیل از قهرمانان، مدال آوران هیات نابینایان و کم بینایان استان کردستان و دست اندرکاران برگزاری تورنمنت بین المللی گلبال نابینایان در سنندج برگزار شد.

در این آیین که در سالن ورزش های نابینایان و کم بینایان استان برگزار شد، استاندار کردستان، مدیرکل ورزش و جوانان، جمعی از مدیران ادارات دولتی، پیشکسوتان ورزشی، روسای هیات های ورزشی کردستان و اعضا و ورزشکاران هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان حضور پیدا کردند.

استاندار کردستان در این آیین اظهار کرد: اراده و همت بلند ورزشکاران نابینای کردستانی در بدست آوردن مقام های قهرمانی و برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی ستودنی است.

اسماعیل زارعی کوشا افزود: خداوند به معلولین توانایی هایی عطا می کند که به کمک آنها کارهای بزرگی انجام می دهند و این توانایی ها سایر محدودیت های آنان را پوشش می دهد. 

وی ادامه داد: از تمامی مسئولین و نهادهای مختلف استان به ویژه اداره کل ورزش و جوانان کردستان انتظار می رود که برای کسب موفقیت‌های هرچه بیشتر ورزشکاران دارای شرایط خاص مانند معلولیت، از این قشر حمایت کنند.
 
استاندار کردستان ابرازامیدواری کرد در سال جدید شاهد درخشش و کسب موفقیت های ملی و بین المللی ورزشکاران این هیات باشیم.
 

قهرمانان نابینا و کم‌بینای کردستانی تجلیل شدند



مدیرکل ورزش و جوانان کردستان هم اظهار کرد: ورزشکاران نابینا و کم بینای کردستانی با کسب موفقیت های مختلف در سطح ملی و فراملی نشان داده اند که معلولیت هیچگاه برای آنان محدودیت نبوده و در بسیاری از مواقع از سایر ورزشکاران دیگر نتایج بهتری بدست آورده اند.

آمنه غلام‌ویسی افزود: هیات نابینایان و کم بینایان استان یکی از هیات های موفق در عرصه مدال آوری و اعزام ورزشکاران به مسابقات مختلف و از فعالترین هیات ها در اجرای برنامه های فرهنگی است.

وی یادآور شد: سال گذشته تنها نماینده استان کردستان در بازی های پاراآسیایی از هیات نابینایان و کم بینایان بود.

غلام‌ویسی ادامه داد: یکی از فعالیت های مثبت و ستودنی هیأت نابینایان و کم بینایان استان کردستان میزبانی تورنمنت بین المللی گلبال نابینایان و کم در سال گذشته بود که با حضور رییس کمیته جهانی گلبال در سنندج برگزار شد و میزبانی شایسته کردستان از این رویداد بین المللی موجب تحسین مسئول کمیته جهانی گلبال و مسئولین فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان کشورمان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha