۱۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۱۲
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85436829
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرکز فوریت‌های برق دزفول راه اندازی شد

۱۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۱۲
کد خبر: 85436829
مرکز فوریت‌های برق دزفول راه اندازی شد

دزفول – ایرنا -  مدیر توزیع برق شهرستان دزفول با اشاره به راه اندازی مرکز فوریت‌های برق در این شهرستان گفت: ۱۸هزار خدمت شامل امدادبرق، توسعه شبکه، روشنایی معابر و تعمیر شبکه در سال ۱۴۰۲ در این شهرستان ارایه شد.

علیرضا شرف آبادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزایش رضایتمندی مشترکان را از اولویت‌های این شرکت دانست و افزود: راه اندازی مرکز فوریت‌های برق ۱۲۱ به منظور افزایش تعامل با شهروندان از جمله اقداماتی است که طی سال گذشته اجرایی شد.
وی ادامه داد: خدمات شرکت توزیع برق شامل چهار محور خاموشی بی‌برنامه ناشی از عوامل غیرمترقبه و بحران‌های ناشی از شرایط جوی،‌ خاموشی با برنامه شامل توسعه و احداث شبکه و نصب ترانس، روشنایی معابر شامل نصب چراغ‌های LED و تعمیرات روشنایی و همچنین تعمیرات شبکه شامل اصلاح، سیم کشی و تعویض ترانس معیوب است.
مدیری توزیع برق شهرستان دزفول با اشاره به گستردگی شهرستان دزفول بیان کرد: تمام گستره شهرستان دزفول در مناطق شهری و روستایی زیر پوشش شبکه برق قرار دارد و با تعریف طرح‌های متعدد، تامین برق مناطق سخت گذر و عشایری دزفول نیز در حال ارایه است.
وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن فصل گرما و افزایش استفاده از وسایل سرمایشی رعایت نکات امینی و بازدید از وسایل سرمایشی و همچنین کابل، سیم و فیوزهای منزل ضرورت دارد همچنین به شهروندان توصیه می‌شود هنگام خروج از منزل وسایل سرمایشی را خاموش کنند.

به گزارش ایرنا، جمعیت شهرستان دزفول با روندی رو به افزایش براساس آخرین سرشماری در سال ۹۵ بالغ بر ۴۴۵ هزار نفر، سی‌امین شهرستان پرجمعیت کشور و دومین شهرستان پرجمعیت خوزستان است.

شهرستان دزفول دارای چهار بخش مرکزی، چغامیش، سردشت و شهیون و ۱۲ شهر است. شهرهای صفی آباد، شمس آباد، حمزه، میانرود، امام، سالند، دزفول، سیاه منصور، چغامیش، شهیون، منتظران و جندی شاپور شهرهای تابعه شهرستان دزفول هستند.

شهرستان دزفول حدود ۱۷۰ هزار مشترک برق دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha