قشلاقی: ثابت می‌کنم هنوز تایسون آسیا هستم/ دیگر از حریفان مطرح هراسی نداریم

تهران- ایرنا- بوکسور مطرح ایران و دارنده مدال نقره آسیا، گفت: در رقابت‌های گزینشی المپیک که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود، ثابت می‌کنم هنوز تایسون آسیا هستم.

میثم قشلاقی از بوکسورهای نام‌آشنای کشورمان که درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب مدال نقره موجب شد تا از سوی گزارشگران قاره کهن لقب تایسون آسیا را بگیرد، گفت‌وگویی با ایرنا انجام داده که متن آنرا را در زیر می‌خوانید:

شرایط مصدومیت شما به کجا رسید؟

رباط پایم آسیب دیده که این مصدومیت قدیمی است. زمان‌هایی که کمتر به آن رسیدگی می‌کنم، تشدید می‌شود، اما اکنون با حمایت‌ فدراسیون به صورت منظم فیزیوتراپی می‌روم و شرایطم بهتر شده است.

این آسیب‌دیدگی برایت در مسابقات تایلند مشکل‌ساز نمی‌شود؟

مشکلی نخواهد بود و این اتفاقات قبلا هم برایم رخ داده است. با عضله‌سازی و فیزیوتراپی شرایط را کنترل می‌کنم تا در فرصتی مناسب جراحی کنم. می‌دانید که جراحی رباط صلیبی ممکن است یک‌سال ورزشکار را از میدان دور کند و من هم منتظر زمان مناسب برای سپردن پایم به تیغ جراحان هستم.

قشلاقی: ثابت می‌کنم هنوز تایسون آسیا هستم/ دیگر از حریفان مطرح هراسی نداریم

در مسابقات گزینشی ایتالیا شروع خوبی داشتی، اما در مبارزه سوم نتوانستی برابر نماینده هلند به برتری برسی، دلیلش چه بود؟

در این مسابقات، نمایندگان هند و مکزیک را شکست دادم. نماینده هلند آمادگی بسیار بالایی داشت و ما نیز فرصت تمرینی چندانی با فونتانا نداشیم و ۲ هفته پس از حضور او، به ایتالیا اعزام شدیم. فونتس هم خیلی به ما کمک کرد اما اکنون شرایط من و سایر نفرات تیم ملی بهتر شده است.

به مسابقات گزینشی تایلند چقدر امیدوار هستید؟

خیلی امیدوارم و تمام توانم را می‌گذارم تا به سهمیه برسم. تمامی بوکسورهای تیم ملی ایران انگیزه بالایی برای موفقیت در تایلند دارند.

به‌عنوان بوکسور باتجربه، برگزاری اردو با روسیه و حضور در تورنمنت‌های مختلف را چطور می‌بینید؟

این اردوها و مسابقات تاثیر بسیار مثبتی دارد. تمرین یک ‌طرف ماجراست، اما وقتی با حریف خارجی و جدید وارد رینگ می‌شوید، وضعیت خیلی بهتر می‌شود. در گذشته مقداری از رویارویی با حریفان مطرح ترس داشتیم اما الان شرایط تغییر کرده و اعتماد به نفس زیادی داریم.

قشلاقی: ثابت می‌کنم هنوز تایسون آسیا هستم/ دیگر از حریفان مطرح هراسی نداریم

سه سال قبل، لقب تایسون آسیا را از گزارشگران آسیا گرفتید. چقدر انگیزه دارید تا به آن دوران درخشان برگردید؟

آن زمان جوان‌تر بودم و آمادگی بسیار بالایی داشتم، اما آسیب‌دیدگی کتف دست چپم همه چیز را خراب کرد. خیلی از بوکسورها وقتی کتف خود را عمل می‌کنند، ورزش قهرمانی را کنار می‌گذارند، اما من با تلاش فراوان برگشتم و می‌خواهم در مسابقات گزینشی المپیک که اوایل خردادماه در تایلند برگزار می‌شود، ثابت کنم هنوز تایسون آسیا هستم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha