استاندار کهگیلویه وبویراحمد: دومین کنگره شهدای بسیج باشکوه برگزار شود

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ضروری است که همه امکانات، ظرفیت های مختلف برای برگزاری عزتمندانه و با شکوه دومین کنگره ملی شهدای استان بسیج شود و مدیران در همه دستگاه های مختلف اجرایی هم از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نکنند.

به گزارش ایرنا، سیدعلی احمدزاده شنبه شب در همایش سفیران ایثار ویژه دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: با توجه به آمادگی و فراهم بودن زیرساخت ها باید از همه ظرفیت ها و امکانات برای برگزاری باشکوه کنگره شهدا بهره برد.

وی بر ضرورت ایجاد هماهنگی و همدلی بیشتر بین کمیته های ۲۵ گانه تصریح کرد: باید به دنبال برنامه های با محتوا و اثربخش و البته با محوریت مردم و نهادهای فرهنگی در راستای برگزاری این کنگره باشیم.

وی بیان کرد: کنگره ملی سرداران و شهدای استان باید به شایستگی و به شکل مطلوبی برگزار شود.

احمد زاده افزود: آزادی و امنیت کنونی کشور را مدیون خون شهدا هستیم و هر کاری که در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا انجام دهیم مانند قطره‌ای در مقابل دریای بیکران ایثار و از خودگذشتگی شهدا ناچیز است.

همه امکانات برای برگزاری باشکوه دومین کنگره شهدا بسیج شود

وی اظهار کرد: برگزاری آبرومندانه کنگره یکهزار و ۸۶۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد بهترین قدردانی از خانواده شاهد و ایثارگر است.

فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: ستاد کنگره شهدا و کمیته های ۲۵ گانه نیز همه توان در حال فعالیت و تلاش برای برگزاری باشکوه این رویداد بزرگ و مهم فرهنگی در استان است.

سردار حمید خرم دل اظهار کرد: بر برگزاری جلسات هم افزایی در شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: باید دستگاه های اجرایی از ظرفیت های موجود برای برگزاری کنگره ملی شهدا به نحو احسن استفاده کنند و همه کارها به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

وی گفت: در کنگره شهدا نباید مسائل سیاسی دخالت داده شود امروز نیاز به وحدت داریم و شهدا هم می‌توانند محور وحدت قرار گیرند.

خرمدل عنوان کرد: کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در مهرماه سال جاری با شرکت مقام های لشکری و کشوری و قشرهای مختلف مردم در یاسوج برگزار می شود.

وی تصریح کرد : این کنگره ۲۵ کمیته دارد که مهمترین این کارگروه ها فضای مجازی، فرهنگی و هنری، پژوهش و علمی ، رسانه و روابط عمومی است.

خرمدل افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته ،تمثال شهدای استان به صورت تابلو فرش طراحی و تقدیم خانواده معظم شهدا می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha