۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۳۸
کد خبر: 85437181
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چرای گله گوسفند در محیط شهری کنگاور+ فیلم

۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۳۸
کد خبر: 85437181
چرای گله گوسفند در محیط شهری کنگاور+ فیلم

کنگاور- ایرنا - چرای گله‌های گوسفند در چمنزارها و تردد در محیط شهر کنگاور گلایه‌های زیادی را به دنبال داشته که در این راستا مسوولان راهکارهای برای حل آن ارایه کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، در راستای تحقق مطالبه مردم، موضوع تعیین تکلیف و خروج دام‌های سطح شهر در جلسه امروز یکشنبه کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان به ریاست فرماندار و حضور اعضا در فرمانداری مطرح شد.

فرماندار کنگاور در این جلسه اظهار کرد: با توجه به تهدیدات بهداشتی نگهداری دام زنده در سطح شهر، مسائل زیست محیطی و انتقال بیماری های مشترک دام و انسان مردم بسیار ناراضی هستند و دستگاه‌های متولی در راستای احقاق حقوق شهروندی و سلامت مردم وظایفی‌ را بر عهده دارند.

«ایرج صادقی» افزود: افرادی که قصد ادامه شغل دامداری دارند، می توانند از مسیر قانونی با حمایت دستگاه‌های متولی در فضایی دیگر با برخورداری از تسهیلات این شغل را ادامه دهند.

دادستان کنگاور هم با اشاره به اینکه نگهداری غیرمجاز دام در منازل مسکونی به علت عدم جواز قانونی از هیچ خدماتی برخوردار نخواهد بود، افزود: تردد دام در سطح شهر خسارت‌های زیادی هم به فضای شهری وارد می‌کند.

«علی اسدی» تاکید کرد: این موضوع نارضایتی شدید مردمی و ابراز نارضایتی آنها در فضای حقیقی و مجازی را به دنبال داشته و تبعات قانونی را به دنبال خواهد داشت.

اتمام حجت با فعالان این حوزه توسط گشت مشترک و کارگروه نظارت، بازرسی و اعلام یک فُرجه ۱۰ روزه برای انتقال دام‌ها از مهمترین مصوبات جلسه بود.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه و ورودی این استان غربی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha