از ضبط دام تا بازداشت دامداران متخلف در کنگاور

کنگاور - ایرنا - برخورد با دامداران متخلف که در فضای سبز، کوچه و خیابان‌های کنگاور تردد دارند و باعث نابودی پارک‌ها و ایجاد مزاحمت‌هایی برای شهروندان شده بودند در دستور کار کارگروه شهرستان قرار گرفته است.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کنگاور روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا، گفت: در خصوص پیگیری مطالبه به حق شهروندان، امروز چند نفر از دامداران متخلف بازداشت شدند و چندین راس دام ضبط شد.

«علی اسدی» افزود: محلی برای نگهداری دام در شهرستان مشخص کردیم که در صورت لزوم و تشخیص به عدم تبعیت حتی احشام توقیفی برای کشتار به کشتارگاه فرستاده می‌شوند.

دادستان کنگاور ادامه داد: قسمتی از مراتع ملی هم مشخص شده که دامداران فاقد محل به آنجا مراجعه کنند و در آنجا اسکان داده شوند.

از ضبط دام تا بازداشت دامداران متخلف در کنگاور

وی در ادامه گفت: مسوولان ادارات مرتبط در رابطه با این موضوع نه تنها کم‌کاری نکرده‌اند بلکه تلاش‌های زیادی در اجرای این طرح که از مطالبات مردم شریف کنگاور است انجام می‌دهند و در ساعات غیراداری نیز پای کار هستند.

دادستان کنگاور اضافه کرد: امروز که خود بنده نیز حضور داشتم ماشین حمل دام و گشت نیروی انتظامی همراه اکیپ گشت بود و برخوردها ادامه دارد.

اسدی در پایان گفت: در رابطه با اجرای قانون و دفاع از حقوق شهروندی با هیچکس مماشات نخواهیم کرد.

به گزارش ایرنا؛ چرای گله‌های گوسفند در چمنزارها و تردد در محیط شهر کنگاور گلایه‌های زیادی را به دنبال داشته است و موضوع تعیین تکلیف و خروج دام‌های سطح شهر در جلسه روز گذشته (یکشنبه) کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان به ریاست فرماندار و حضور اعضا در فرمانداری مطرح شد.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه و ورودی این استان غربی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha