۲۳ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۱۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85437213
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

رشت - ایرنا - نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ‌های مختلف کشور به میدان رفتند که ملوان با پیروزیدر دربی شمال کشور هر ۲ دیدار رفت و برگشت را فتح کرد، سپیدرود هم با برتری برابر حریفش هنوز امیدوار به صعود به لیگ دسته یک کشور است و داماش نیز روی نوار ناکامی گام بر می‌دارد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته بیست و دوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر در دربی شمال کشور در یک بازی خارج از خانه در قائمشهر مقابل نساجی قرار گرفت و در توانست با نتیجه یک بر صفر حریف را مغلوب کند.

ملوانان که در دیدار رفت نیز در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران انزلی تیم نساجی را مغلوب کرده بودند با برتری در دیدار برگشت، فاتح دربی شمال کشور در هر ۲ بازی رفت و برگشت در لیگ برتر شدند.

البته تیم ملوان با این پیروزی ارزشمند به روند صعودی خود در لیگ برتر ادامه داد و با برتری در این بازی خارج از خانه با کسب ۳۸ امتیاز جایگاه پنجمی خود در جدول رده بندی را حفظ کرد تا همچنان جزو تیمهای بالای جدولی باشد.

ملوانان هفته آینده بازی بسیار سخت را باید در ورزشگاه آزادی تهران مقابل پرسپولیس انجام دهند اما طرفداران این تیم امیدوارند که مهدی تارتار سرمربی ملوان بتواند با هدایت مناسب تیمش، بازی تماشاگرپسندی از این تیم شاهد باشند و با دست پر به بندرانزلی بازگردند و بتوانند در هر ۲ بازی متوالی خارج از خانه با کسب امتیاز به خانه بازگردند.

ملوانان هفته آینده بازی بسیار سخت و دشواری را باید در ورزشگاه آزادی تهران مقابل پرسپولیس انجام دهند اما طرفداران این تیم امیدوارند که مهدی تارتار سرمربی ملوان بتواند در این دیدار نیز با هدایت مناسب تیمش، بازی تماشاگرپسندی را از ملوان شاهد باشند

به هرحال تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با مدیریت جدید و کادرفنی مجرب و همچنین جذب چند بازیکن توانمند تاکنون توانسته در رقابتهای لیگ برتر نتایج درخشانی کسب کند و بهترین جایگاه خود در ادوار مختلف لیگ برتر را تصاحب کند اما طرفداران پرشور ملوان امیدوارند که این روند همچنان تا پایان لیگ ادامه یابد.

تساوی شهرداری آستارا، داماش روی نوار شکست

اما نمایندگان استان گیلان در رقابتهای لیگ دسته یک کشور نتوانستند نتایج مناسبی کسب کنند و در هفته بیست و ششم این رقابتها، تیم شهرداری بندرآستارا به نتیجه مساوی خانگی تن داد و داماش نیز در دیدار معوقه خود در یک بازی خانگی مغلوب حریفش شد.

تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا که در رقابتهای فصل جاری نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و در چند نوبت نیز کادرفنی این تیم دستخوش تغییرات شده، در یک بازی خانگی مقابل تیم دریا بابل قرار گرفت و به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.

این نماینده گیلان با تساوی خانگی خود مقابل دریا بابل مازندران، امتیازات دربی شمال کشور را در این لیگ تقسیم کرد تا همچنان هر ۲ تیم شمالی کشور در لیگ دسته یک در نیمه دوم جدول رده بندی قرار داشته باشند.

البته تساوی خانگی تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا مقابل یکی از گزینه‌های سقوط فصل جاری به ضرر داماش دیگر نماینده گیلان در این لیگ شد زیرا در صورت پیروزی شهرداری بندرآستارا مقابل دریا بابل، تیم داماش می توانست یک پله بالاتر از دریابابل در جدول رده بندی قرار گیرد.

تیم فوتبال داماش هم در دیدار معوقه هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف تیم خیبر خرم آباد صدرنشین این مسابقات رفت که در نهایت تیم خیبر خرم آباد با یک گل میزبان خود را شکست داد.

قرار بود تیم‌های فوتبال داماش و خیبر خرم آباد هشتم اسفند ۱۴۰۲ در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در رشت رو در روی هم قرار گیرند که این بازی به دلیل بارش برف در رشت لغو شده بود.

داماشی ها که در رقابتهای فصل جاری لیگ دسته یک کشور تاکنون نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند و به دلیل مشکلات مالکیتی و مدیریتی، فصل ناموفقی را پشت سرگذاشتند، در این بازی نیز متحمل یک شکست خانگی دیگر شدند تا همچنان یکی از گزینه‌های سقوط از این لیگ باشند.

تیم فوتبال داماش با این شکست خانگی، همچنان بین ۲ تیم انتهای جدولی قرار گرفته و اگر همین روند عدم کسب نتایج این تیم ادامه یابد، بی‌شک داماش یکی از گزینه‌های اصلی سقوط از لیگ دسته یک کشور خواهد بود.

لیگ برتر فوتبال بانوان؛ ملوان با چهار گل ایساتیس کران فارس را بدرقه کرد

لیگ دسته یک فوتبال؛ داماش در رشت مغلوب خیبر خرم آباد شد

سپیدرود امیدوار باقی ماند

اما در رقابتهای لیگ دسته دوم کشور و از هفته بیستم این مسابقات، تیم سپیدرود رشت مقابل حریفش به برتری دست یافت و تیم چوکا تالش نیز در یک بازی خارج از خانه مقابل حریفش به نتیجه مساوی دست یافت تا نمایندگان گیلان در این لیگ طعم تلخ شکست را نچشنند.

تیم فوتبال سپیدرود در جریان این رقابتها، در ورزشگاه سردارجنگل رشت مقابل تیم آینده سازان اردبیل قرار گرفت که در نهایت موفق شد حریفش را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و سه امتیاز حساس این بازی خانگی را کسب کند.

پیروزی ملوان در دربی شمال کشور، امیدواری سپیدرود، داماش روی نوار ناکامی

سپیدرودی ها با این پیروزی همچنان در بین مدعیات صعود به رقابتهای لیگ دسته یک قرار گرفتند و با توجه به اینکه ۶ هفته تا پایان این رقابتها باقی مانده و تیم سپیدرود نیز با تیم دوم جدول هفت امتیاز فاصله دارد، در صورت کسب پیروزی در بازی‌های باقیمانده این تیم امیدوار است که رتبه دوم و یا حتی رتبه نخست جدول را کسب کند تا شانس صعود به لیگ دسته یک را داشته باشد.

تیم فوتبال چوکا تالش نیز در هفته بیستم این مسابقات در یک بازی خارج از خانه در اهواز رو در روی تیم فولاد نوین قرار گرفت که در نهایت با حریفش به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت و یک امتیاز از این بازی سخت را کسب کند.

با توجه به نتایج کسب شده، تا پایان هفته بیستم رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم کشور، تیم سپیدرود رشت با کسب ۳۴ امتیاز در رتبه سوم و تیم چوکا تالش نیز با کسب ۲۷ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی گروه نخست این مسابقات قرار گرفتند.

در رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور، ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیمهای نخست هر گروه به همراه برنده تیمهای دوم به مسابقات لیگ دسته یک کشور صعود می‌کنند.

نایب قهرمانی و پیروزی پرگل بانوان ملوان

اما رقابتهای فوتبال لیگ برتر بانوان کشور با انجام بازی های هفته هفدهم و ماقبل پایانی طی هفته گذشته پیگیری شد که تیم فوتبال ملوان با پیروزی پرگل برابر حریفش نایب قهرمانی خود در این دوره از مسابقات را مسجل کرد.

تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی با این پیروزی و یک هفته مانده به پایان این رقابتها که با حضور ۱۰ تیم در حال پیگیری است، ۴۰ امتیاز کسب کرده و مقام نایب قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص داد.

این نماینده شایسته استان گیلان همانند تیم فوتبال آقایان ملوان نتایج بسیار خوبی را در این فصل از رقابتها لیگ برتر کسب کرد و در هفته هفدهم نیز در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل تیم ایساتیس کران فارس قرار گرفت که در نهایت توانست با نتیجه چها بر یک حریفش را شکست دهد.

افسانه چترنور مهاجم گلزن تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در این بازی نیز درخشید و در دقایق ۶، ۶۱ و ۶۸ موفق شد سه گل به ثمر برساند تا در این دیدار هتریک کند، ضمن اینکه فاطمه مخدومی در دقیقه ۷۶ چهارمین گل ملوان را به ثمر رساند.

تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی با این پیروزی و یک هفته مانده به پایان این رقابتها که با حضور ۱۰ تیم در حال پیگیری است، ۴۰ امتیاز کسب کرده و مقام نایب قهرمانی لیگ برتر فصل جاری را به خود اختصاص داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha