۲۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۴۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85442498
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

مدیرعامل باشگاه ملوان: از گروه داوری بازی با پرسپولیس شکایت می‌کنیم

رشت - ایرنا - مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: از گروه داوری بازی دیروزمان با تیم پرسپولیس شکایت می‌کنیم.

آرش فهمیده عصر شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: متاسفانه در دیدار تیمهای ملوان و پرسپولیس شاهد اشتباهات فاحش گروه داوری بودیم و حق تیم ملوان در این بازی ضایع شد.

وی افزود: به عنوان مدیرعامل این باشگاه موظفم پیگیر حق تیم ملوان و دغدغه هواداران پرشو و پرشمارمان باشم به همین دلیل نسبت به نحوه قضاوت گروه داوری دیدار با پرسپولیس اعتراض می‌کنیم.

وی ادامه داد: البته تا جایی که قوانین اجازه دهد و تا اعمال حق شکایت خود را دنبال می کنیم تا مسئولان فدراسیون و کمیته انضباطی با داوران خاطی برخورد جدی کنند زیرا اشتباهات آنان بیش از یک مورد بوده و گروه داوری نیز در این دیدار سربلند نبود.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی بیان کرد: همه شاهد بودند که اشتباهات گروه داوری در این دیدار در نتیجه کسب شده بازی تیمهای ملوان و پرسپولیس تاثیرگذار بود به همین دلیل باید از حق ملوان دفاع کنیم و تا آخر و حصول نتیجه نیز شکایت خود را پیگیری می کنیم.

فهمیده در ادامه به وضعیت تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: گرچه در دیدار دیشب با اشتباهات فاحش گروه داوری مغلوب شدیم اما با قدرت به کار خود ادامه می‌دهیم و امید است بتوانیم در بازی‌های باقیمانده نتایج مناسبی کسب کنیم.

وی اضافه کرد: ابتدای فصل تیم ملوان دچار بحران بود اما با گذشت زمان و با انجام چند دیدار وضعیت این تیم بهتر شد و هم اینک نیز با تلاش کادرفنی، بازیکنان و سایر مسئولان نتایج خوبی کسب کردیم که کادرفنی در کسب این نتایج، نقش بسزایی دارد.

به گزارش ایرنا، تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و پرسپولیس جمعه شب در هفته بیست و سوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر ملوان را شکست داد.

با توجه به نظر اکثر کارشناسان داوری، تنها گل تیم فوتبال پرسپولیس در شرایط آفساید به ثمر رسید، ضمن اینکه پیام حیدری داور این دیدار باید ۲ ضربه پنالتی به سود تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اعلام می‌کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha