۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۴۷
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85437508
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۲ شعبه رای مردم قرچک در دور دوم انتخابات مجلس را جمع آوری می‌کند

ورامین - ایرنا - فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان قرچک گفت: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک، ۱۱۲ شعبه شهری و روستایی، آرای مردم قرچک را جمع‌آوری می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین فخاری روز یکشنبه در جلسه هیأت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی که در محل فرمانداری قرچک برگزار شد، اظهار داشت: شورای نگهبان بر اساس ماده ۶۵ قانون انتخابات و طبق موارد پیش بینی شده در قانون، صلاحیت نفر اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک را رد کرد که این امر موجب شد تا انتخابات در این حوزه به دور دوم کشیده شود.
وی افزود: ملاک در برگزاری انتخابات، عمل به قانون در تمامی مراحل قبل، حین و بعد از برگزاری این رویداد مهم سیاسی است و این امر در دور دوم انتخابات نیز با جدیت در دستور کار مسئولان اجرا، نظارت و بازرسی انتخابات قرار دارد.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته توسط اعضای هیأت اجرایی انتخابات و نیازسنجی انجام شده، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان قرچک، ۱۱۲ حوزه شهری و روستایی ثابت و سیار آرای مردم شهرستان قرچک را جمع‌آوری می‌کند.

فخاری خاطرنشات کرد: این تعداد از شعب اخذ رأی نسبت به مرحله اول انتخابات، ۳۸ شعبه شهری و روستایی کاهش یافته است.

۱۱۲ شعبه رای مردم قرچک در دور دوم انتخابات مجلس را جمع آوری می‌کند

وی افزود: اعضای هیأت اجرایی، نظارت و بازرسی ستاد انتخابات شهرستان قرچک با همدلی، همراهی و اتحاد نظر در عمل به قانون، تلاش دارند تا دور دوم انتخابات با همراهی مردم با شکوه و عظمت همچون دور اول برگزار شود.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک روز ۲۱ اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود.

حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha