۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۰۴
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85437892
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اسکی بازان اردبیل هشت مدال رنگارنگ کشوری کسب کردند

۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۰۴
کد خبر: 85437892
اسکی بازان اردبیل هشت مدال رنگارنگ کشوری کسب کردند

اردبیل - ایرنا - رئیس هیات اسکی و ورزش های زمستانی استان اردبیل گفت: اسکی بازان این استان پارسال موفق به کسب هشت مدال رنگارنگ در مسابقات کشوری شدند.

فاطمه محمدپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: پارسال هیات اسکی استان اردبیل با کسب هشت مدال رنگارنگ و پنج کاپ تیمی در بخش های مختلف مسابقات کشوری عملکرد بی سابقه ای در تاریخ اسکی این استان داشته است.

وی با اشاره به موفقیت های اسکی بازان استان در میادین مختلف، بیان کرد: سال گذشته ورزشکاران استان در مسابقات اسکی چمن بانوان کشور در رشته های مارپیچ کوچک و مارپیچ بزرگ قهرمان شدند.

وی اظهار کرد: مهشاد احدی تنها ورزشکار بانوی ایران از استان اردبیل به همراه تیم ملی به مسابقات قهرمانی جهان اسکی چمن در ایتالیا اعزام شد.

رئیس هیات اسکی و ورزش های زمستانی استان اردبیل کسب عنوان اولی و دومی مردان رشته رولر اسکی در مسابقات قهرمانی کشور، کسب یک مقام دومی و ۲ مقام سومی در رشته رولر اسکی بانوان و کسب مقام دوم تیمی در رشته رولر اسکی قهرمانی کشور را از جمله موفقیت های ورزشکاران استان در سال گذشته عنوان کرد.

محمدپور همچنین کسب جایگاه سومی توسط دختران و پسران نونهال استان در مسابقات رشته اسکی آلپاین کشور و دریافت کاپ دومی رشته آلپاین در مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی جوانان توسط بانوان را از دیگر موفقیت های اسکی بازان استان ذکر کرد.

وی اخذ حکم سرپرستی تیم ملی اسکی روی چمن برای چهارمین سال پیاپی و اعزام به عنوان کادر فنی فدراسیون به مسابقات هاکی روی یخ زنان در لهستان را از جمله اهم اقدامات هیات اسکی و ورزش های زمستانی استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ برشمرد.

وی با اشاره به جایگاه چهارم هیات اسکی و ورزش های زمستانی استان اردبیل در بین هیات های اسکی کشور، اضافه کرد: پارسال جشنواره استعدادیابی در شهرستان های اردبیل ، نمین ، سرعین ، خلخال و مشگین شهر در رشته های رولر اسکی، اسکی چمن و الپاین برگزار شد و امسال نیز این روند ادامه خواهد داشت.

رئیس هیات اسکی و ورزش های زمستانی استان اردبیل ادامه داد: این موفقیت ها در سایه تلاش ورزشکاران، مربیان، مسئولان باشگاه های اسکی و حمایت های فدراسیون و و اداره کل ورزش و جوانان استان حاصل شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha