۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۵۲
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85438653
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارقان لوازم خودرو با ۷۰ فقره سرقت در البرز

۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۵۲
کد خبر: 85438653
دستگیری سارقان لوازم خودرو با ۷۰ فقره سرقت در البرز

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از شناسایی و دستگیری اعضای باند ۲ نفره سرقت لوازم خودرو با ۷۰ فقره سرقت در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس البرز ، سردار "حمید هداوند" روز دوشنبه اظهار کرد : در پی اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پایگاه دوم پلیس آگاهی استان مشخص شد که ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار استان با تشکیل باند اقدام به سرقت‌های متعدد لوازم داخل خودرو در مناطق باغستان و مهرویلای شهر کرج می‌کنند.
وی افزود: با اقدامات پلیسی رد هر ۲ متهم در شهر کرج زده شد و در عملیات‌های جداگانه سارقان سوار بر خودروهای سرقتی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد که متهمان در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب ۷۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو و سه فقره سرقت خودرو در مناطق مهر ویلا و باغستان شهر کرج اعتراف کردند که انگیزه آنها از ارتکاب سرقت تامین هزینه‌های مواد مخدر بوده است.
هداوند افزود: متهمان به مراجع قضایی معرفی شده و تلاش پلیس برای شناسایی مالباختگان این پرونده ادامه دارد.

دستگیری سارق غیر بومی با ۲۴ فقره سرقت داخل خودرو در کرج

دستگیری سارقان لوازم خودرو با ۷۰ فقره سرقت در البرز

جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری یک سارق غیربومی در شهر کرج با ۲۴ فقره سرقت داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "محمد نادربیگی" اظهار کرد : به دنبال وقوع سرقت‌های متوالی داخل خودرو در مناطق مرکزی شهر کرج، تیمی ویژه متشکل از ماموران پایگاه یکم پلیس آگاهی و عوامل دایره تجسس کلانتری ۱۱ مرکزی کرج برای پایان دادن به سرقت‌ها تشکیل شد.
وی افزود: ماموران با بررسی‌های تخصصی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری متهم حین سرقت شده و پس از انتقال او به پایگاه پلیس آگاهی متوجه شدند که نامبرده از سارقان سابقه‌دار استان تهران بوده که در روزهای اخیر به منظور انجام سرقت به شهر کرج سفر می کرد.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اعتراف متهم به ۲۴ فقره سرقت لوازم خودرو در روزهای اخیر در شهر کرج، اضافه کرد: با اقدامات صورت گرفته همه مال باختگان پرونده شناسایی و به همراه متهم برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری سارقان مسلح در نظرآباد

دستگیری سارقان لوازم خودرو با ۷۰ فقره سرقت در البرز


فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از دستگیری ۲ سارق مسلح که اقدام به خفت گیری از یک خانم مسن و دزدیدن طلاهای وی کرده بودند،در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "فرج اله اسداللهی" گفت: اواخر اسفند ماه سال گذشته خبری مبنی بر سرقت به عنف از یک خانم مسن در محله رسالت شهر نظرآباد به پلیس آگاهی شهرستان اعلام و تیمی ویژه از کارآگاهان جهت شناسایی سارقان تشکیل شد.
وی افزود: بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که سارقان با استفاده از یک دستگاه خودروی پیکان وانت به سوژه خود که متصدی یک سوپرمارکت بوده نزدیک و با تهدید سلاح گرم اقدام به سرقت طلاهای وی کرده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد اضافه کرد: بلافاصله با انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت و مخفیگاه هر ۲ سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
اسداللهی گفت: در این عملیات پلیسی یک قبضه سلاح گرم نیز که سارقان از آن در سرقت استفاده کرده بودند، کشف شد.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha