۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۱۵
کد خبر: 85438754
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار یزد بر ضرورت ارتقای بهره‌وری در حوزه‌های مختلف استان تاکید کرد

یزد- ایرنا - استاندار یزد به تبیین ضرورت حرکت به سمت ارتقاء بهره وری در حوزه‌های مختلف پرداخت و گفت: با توجه به ناترازی‌های موجود و تکنولوژی مورد استفاده در برخی واحدها، در صورت عدم برنامه‌ریزی جهت ارتقاء بهره‌وری، صنعت یزد در آینده با مشکل روبرو می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره صمت یزد، "مهران فاطمی" در نشست با اعضای هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به عزم جدی استان جهت تحقق شعار سال افزود: در این راستا در دومین روز از آغاز سال جدید ستاد سهام(ساماندهی هماهنگی اقتصاد مردمی) تشکیل و سه کمیته تخصصی «گفتمان سازی»، «مدل سازی» و «عملیاتی و اجرایی» ذیل آن تعریف شد.

وی هدف از تشکیل کمیته نخست را ایجاد گفتمان مشترک از شعار سال دانست و افزود: در کمیته های دیگر مدل های ورود مردم به عرصه اقتصاد و بهره مندی از توان فکری، مالی و ابتکاری مردم به حوزه اقتصاد، تعیین و عملیاتی می شود.

فاطمی با بیان اینکه کارآفرینان؛ فرماندهان جنگ اقتصادی هستند، گفت: با توجه به شرایط موجود، کار در عرصه تولید نوعی جهاد محسوب شده و ما حمایت های لازم را از کارآفرینان استان انجام خواهیم داد.

استاندار از اخذ مجوز سکوی تامین مالی و شرکت تامین سرمایه در استان خبرداد و گفت: خوشبختانه اقدامات و فعالیت های خوبی در استان در حال پیگیری و انجام است.

وی با اشاره به برخی جهت گیری های اشتباه مبنی بر تقابل صنعت با سلامت و محیط زیست، اظهار کرد: با بهره گیری از علم و فناوری می توان فعالیت های صنعتی را بدون ایجاد مشکلی در سلامت و محیط زیست انجام داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha