۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۹:۵۳
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85439280
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جانشین فرمانده کل سپاه: نابودی دشمن خواسته‌ قلبی مسلمانان  جهان اسلام است

شهرکرد- ایرنا- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص سردار شهید محمدرضا زاهدی گفت: نابودی رژیم صهیونیست یکی از خواسته‌های قلبی ملت ایران و جهان اسلام است و از دشمن انتقام سختی خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا،سردار علی فدوی عصر دوشنبه پایان آیین بزرگداشت شهید القدس سردار محمدرضا (حاج علی) زاهدی در شهرکرد، در جمع خبرنگاران افزود: انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت و باید به این نکته توجه شود که ما اکنون در سرافرازی و سربلندی در جهان قرار داریم و همه عالم نیز به این امر واقف هستند.

به گفته وی، سرافرازی و سربلندی نظام اسلام و کشور ما ایران مدیون عملکرد نظام و انقلاب و سپاه است و این اطمینان را به ملت ایران و جهان اسلام می دهیم که از این پس نیز با همین اقتدار پیش خواهیم رفت.

وی با اشاره به رشادت‌های سرداران بزرگ از جمله سردار سلیمانی و زاهدی در دوران جنگ و بعد از جنگ گفت: شهید زاهدی در زمان جنگ سن کمی داشت و دوران جوانی در تمام عرصه‌ها فعالیت بسیار خوبی داشت و همه مراتب از جمله فرمانده دسته، گروهان، گردان، تیپ، لشگر و فرماندهی ۲ نیروی هوا فضا و نیروی زمینی سپاه را برعهده داشت.

سردار فدوی اظهار داشت: این شهید بزرگوار در سه نوبت و در ۱۴ سال در مرکز جبهه مقاومت حضور فعال و مستمر داشت و به آرزوی قلبی خود که شهادت بود رسید.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری نیز ضمن تقدیر از حضور پرشور و باشکوه مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری در آیین بزرگداشت سردار زاهدی گفت: سردار علی (محمدرضا) زاهدی مووسس تیپ قمر بنی‌هاشم(ع) بود و در عملیات های سرنوشت ساز دفاع مقدس از جمله بدر، کربلای ۴ و۵، والفجر ۸ جزء فرماندهان و مدیران جهادی بودند که نام و خاطره این شهید بزرگ با تیپ قمر بنی‌هاشم(ع) عجین است.

سردار علی محمد اکبری افزود: این شهید بزرگوار همرزم سرداران و فرماندهان و رزمندگان استان در تیپ قمر بنی‌هاشم(ع) بود و در اوقات فراغت در پشت جبهه و هر زمانی که در منطقه عملیاتی، حضور نداشتند، در استان از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان سرکشی می‌کردند.

به گفته وی، رزمندگان و بسیجیان استان مانند دوران جنگ گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و انشالله انتقام سختی از دشمن خواهیم گرفت.

به گزارش ایرنا، گرامیداشت سردار شهید محمد رضا(علی) زاهدی روز دوشنبه با حضور پرشور مردم استان چهارمحال و بختیاری و خانواده شهید زاهدی در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha