۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۴۸
کد خبرنگار: 5546
کد خبر: 85439588
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بسیج همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال؛ مدیران گلستان از حاشیه بپرهیزند

گرگان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از بسیج همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال خبر داد و گفت: «تسهیل، تسریع و تکریم» سه اصل مورد تاکید استاندار برای تحقق مشارکت مردم در شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» است.

به گزارش ایرنا، سیدعلی مهاجر روز سه‌شنبه در جلسه شورای مدیران این معاونت اظهار کرد: برای تحقق شعار سال که هوشمندانه توسط رهبر معظم انقلاب نام‌گذاری شده در حوزه تخصصی این معاونت باید گام‌های موثر برداشته شود.

وی گقت: امسال سال گزارش‌دهی دولت به مردم است و باید دستاوردهای مهم دولت به مردم بیان و تبیین شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از ارزیابی نحوه مدیریت مدیران در مجموعه خود و مأموریت‌های مرتبط در سال جاری خبر داد و یادآور شد: استانداری موتور محرکت مجموعه دولت در استان است که باید فعال و پیش‌برنده دستگاه‌ها و ادارات باشیم و از مدیران اجرایی مطالبه کنیم.

مهاجر خطاب به مدیران گفت: از حواشی و شایعات پرهیز کنید و اجازه ندهید در کار شما اختلال ایجاد کند، به طور قطع هدف از این حواشی کُند کردن چرخ حرکت دولت است.

بسیح همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال؛ مدیران گلستان از حاشیه بپرهیزند

وی با بیان اینکه جلسات دردی از مردم و مشکلی از استان حل نخواهد کرد، تصریح کرد: مدیران باید برای سال پیش‌رو هدفگذاری درست و قابل اجرا تعیین کرده و برای تحقق آن برنامه عملیاتی داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان استفاده از ظرفیت نخبگان را ضروری خواند و افزود: باید نخبگان را شناسایی و سپس از ظرفیت‌ آنها در حوزه‌های مختلف در جهت حل مسائل استان استفاده کرد.

مهاجر همچنین از رونمایی از هفت سند توسعه بخشی برای توسعه گلستان در حوزه سیاسی خبر داد و یادآور شد: در راستای اهداف چشم‌انداز رسیدن استان گلستان به رشد و توسعه، تدوین سندهای بخشی ۳۰گانه در دستور کار قرار گرفت که سهم معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تدوین هفت سند بخشی بود.

وی ادامه داد: سند دفاعی و امنیتی، سند سیاست خارجی، منطقه‌ای و بین‌المللی، سند سلامت، بخش آموزش عالی، بخش فرهنگ و هنر، بخش جوانان و ورزش و بانوان و خانواده جزو هفت سندی است که روز گذشته رونمایی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha