۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۱۷
کد خبرنگار: 894
کد خبر: 85439813
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی: تامین ۱۰۰ درصدی حقابه دریاچه ارومیه ضروری است

ارومیه- ایرنا- رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: با توجه به شرایط مناسب این روزها حقابه دریاچه ارومیه به صورت ۱۰۰ درصدی تامین شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی روز سه شنبه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال آذربایجان غربی افزود: اقدامات قضایی گسترده ای در خصوص صیانت از دریاچه ارومیه با رویکرد پیشگیری در دست اقدام است.

وی تاکید کرد: باید بیت المال خط قرمز همه مجموعه باشد و هیچگونه اهمال و مماشات در حفاظت از آن پذیرفته شدنی نیست.

وی با قدردانی از تمامی مدیران و متولیان که با یک نگاه صحیح و درک درست در حوزه بیت المال و انفال تلاش می کنند، اظهار کرد: آذربایجان غربی شرایط خاص و یژه ای از لحاظ منابع طبیعی و پوشش گیاهی دارد و خداوند نگاه و عنایت خاصی به این استان داشته است.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: همه ما امانت دار این نعمت های الهی هستیم و باید از آن مراقبت و صیانت کنیم و اجازه، غارت، تجاوز و تعرض به آن را ندهیم.

عتباتی اضافه کرد: تثبیت بیت المال در بستر اسناد کاداستر، تثبیت مالکیت اشخاص و شهروندان که امنیت روانی آنها را در بر دارد و تقویت اقدامات پیشگیرانه در حوزه کاری از جمله اقداماتی است که نهادهای مسوول باید انجام دهند.

حسین مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان غربی هم در این جلسه گفت: دستگاه قضایی در حوزه پیشگیری از زمین خواری و تغییر کاربری برنامه های ویژه ای دارد و ورودهای جدی و بازدارنده در این حوزه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha