۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۰۹
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85440179
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فطریه مردم قرچک در ۹۱ پایگاه جمع‌آوری می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۰۹
کد خبر: 85440179
فطریه مردم قرچک در ۹۱ پایگاه جمع‌آوری می‌شود

قرچک - ایرنا - رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان قرچک گفت: همزمان با فرا رسیدن روز عید سعید فطر، ۹۱ پایگاه زیر نظر کمیته امداد، نسبت به جمع‌آوری فطریه مردم قرچک اقدام می‌کند.

داود زنگنه روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با برگزاری جلسات ستاد زکات، ۹۱ پایگاه شامل پایگاه‌های کمیته امداد حضرت امام(ره)، بهزیستی و مؤسسات خیریه دارای پروانه فعالیت معتبر از مراجع قانونی در مناطق مختلف شهرستان قرچک مستقر شده و تا پایان هفته نسبت به جمع آوری فطریه و کفاره اقدام می‌کنند.

وی افزود: همه صندوق‌های کمیته جمع‌آوری زکات فطره دارای هولوگرام بوده و نیروهای انتظامی ضمن گشت‌زنی و سرکشی از پایگاه‌ها با تخلفات در این زمینه برخورد خواهند کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ۹۱ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد برای جمع‌آوری فطریه عام و سادات و کفاره مردم در مسجد جامع، پلیس راه، ابتدای خیابان محمدآباد و حسینیه‌های شهر و روستاها مستقر می‌شوند و تمامی پایگاه‌های کمیته امداد به دستگاه کارتخوان مجهز است و مردم می ‎توانند به راحتی فطریه و کفاره خود را اهدا کنند.

زنگنه اضافه کرد: علاوه بر این، تمهیدات لازم جهت پرداخت غیرحضوری زکات فطره و کفاره اتخاذ شده و به این منظور شماره کارت ۳۳۲۳ ۵٠٠۵ ۹۹۷۹ ۶٠۳۷ برای فطریه عام ، شماره کارت ۱۵۹۹ ۵۰۰۶ ۹۹۷۹ ۶۰۳۷ فطریه سادات، شماره کارت ۹۸۶۵ ۵۰۰۶ ۹۹۷۹ ۶۰۳۷ کفاره غیر عمد و شماره ۸۱۳۰ ۵۰۰۷ ۹۹۷۹ ۶۰۳۷ برای کفاره عمد در نظر گرفته شده است.

شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha