۲۵ سارق در دزفول دستگیر شد

۲۲ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۴۸
کد خبر: 85440314
۲۵ سارق در دزفول دستگیر شد

دزفول – ایرنا - فرمانده انتظامی دزفول گفت: ۲۵ سارق با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی ۷۲ ساعت در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز خبر پلیس، سرهنگ روح اله یاری زاده روز چهارشنبه بیان کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی و کاهش وقوع جرم در این شهرستان پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی ۷۲ ساعت گذشته اجرا شد.

وی ادامه داد: کشف ۲۵ فقره سرقت، ۲۲ قبضه سلاح غیر مجاز جنگی و شکاری و همچنین مقادیر زیادی اموال سرقتی و آلات و ابزار سرقت از جمله دستاوردهای اجرای این طرح است.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: ۴۳ دستگاه خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و ۱۳ معتاد متجاهر از سطح معابر جمع آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد اعزام شدند.

وی با قدردانی از همکاری مردم و ارایه اطلاعات به دستگاه‌های انتظامی برای برخورد با سارقان افزود: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه پیرامون نگهداری و توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

به گزارش ایرنا، فرماندهی انتظامی دزفول سال گذشته با اجرای مستمر طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ۱۰ها سارق و مجرم را دستگیر کرده است. تنها طی اجرای سه مرحله طرح ارتقای امینت اجتماعی در ۱۳ آذرماه، ۲۴ شهریورماه و نهم دی ماه سال گذشته که توسط فرماندهی انتظامی پلیس دزفول رسانه ای شده است در مجموع ۱۷۳ سارق در این شهرستان شناسایی و دستگیر شده است.

به گزارش ایرنا فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران ۲۱ دی ماه سال گذشته کاهش دغدغه مردم در بحث سرقت و معتادان متجاهر را اولویت پلیس اعلام و تاکید کرد که در این راستا پلیس از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

سردار احمدرضا رادان با بیان اینکه امسال سال سختی برای مالخران اموال مسروقه است، افزود: برخورد قاطعانه برای دستگیری سارقان و مالخران و برخورد قضایی با آنها در همه استانهای کشور در دستور کار است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha