دستگیری ۱۲ سارق و ۱۰ سوداگر مرگ در دزفول

۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۲۸
کد خبر: 85558298
دستگیری ۱۲ سارق و ۱۰ سوداگر مرگ در دزفول

 دزفول - ایرنا - فرمانده انتظامی دزفول گفت: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و اقدام‌های خاص پلیسی، ۱۲ سارق و ۱۰ نفر سوداگر مرگ را در این شهرستان شناسایی و در چند عملیات منسجم و ضربتی آنها را دستگیر کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز خبر پلیس، پلیس سرهنگ روح اله یاری زاده روز یکشنبه بیان کرد: طرح ارتقای امنیت محله محور با هدف برخورد قاطع با سارقان، سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت عمومی پس از هماهنگی با مرجع قضایی به مدت ۴۸ ساعت در سطح این شهرستان اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۲ فقره انواع سرقت اعتراف کردند، افزود: بیش از ۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر، ترازوهای توزین مواد و آلات و ابزار سرقت و استعمال مواد مخدر از مخفیگاه‌های سوداگران مرگ کشف شد.

سرهنگ یاری زاده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و اعزام متهمان به مراجع قضایی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه و یا مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام فرماندهی انتظامی دزفول، فروردین امسال ۲۵ سارق، اوایل اردیبهشت ۲۴ سارق و خردادماه ۴۲ سارق و ۱۷ مخل نظم عمومی در دزفول دستگیر شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha