امام جمعه ارومیه: خدمت به مستضعفان چراغ راه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: کار جهادی و خدمت به مستضعفان چراغ راه عملکردی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز سه شنبه همزمان با سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دیدار با مدیران این نهاد در استان اظهار کرد: یکی از شاخص‌های نظام جمهوری اسلامی ایران، داشتن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای خدمت به مستضعفان و قشر محروم جامعه است که این نماد نیز چراغ کار و هدایت بنیاد مسکن در آذربایجان‌غربی است.

وی ضمن تبریک دوره جدید مدیریت مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: مهندس مقدم ان‌شالله بتوانند در مسیر تعریفی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گام‌های موثری برای این استان ثبت کنند.

وی با تاکید بر لزوم اشاعه دین در مسیر خدمت به جامعه گفت: در دین اسلام، خداوند همه انسان‌ها را به انتخاب مسیر درست تشویق می‌کند و شاه کلید آن را نیز تقوا و کار جهادی معرفی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اینکه تقوا و ترس از خدا ۲ مولفه شاه کلید مدیریت جهادی است، افزود: در سطح کلان جامعه نیز اگر ترس از خدا باشد مسلما برکات بسیاری به خود فرد و جامعه نازل می‌شود بنابراین در همه حال باید خداوند متعال را ناظر بر اعمال خویش دانست.

وی ادامه داد: تقوا در زندگی خویش را مولفه خود قرار دهید تا ‌در مجموعه مدیریتی نیز این نگرش با بعد معنوی پایدار باشد بنابراین باید افرادی برای مدیریت‌های داخل اداری انتخاب شوند که خدا ترس باشند تا به سمت توسعه با شتاب بیشتری حرکت کنیم.

امام جمعه ارومیه: خدمت به مستضعفان چراغ راه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است

امام جمعه ارومیه افزود: بنیاد مسکن چون مزین به نام حضرت امام خمینی(ره) است بنابراین حساسیت بیشتری دراین خصوص است و باید در حل مشکلات مردمی پیشتاز باشد.

امام جمعه ارومیه: خدمت به مستضعفان چراغ راه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است

وی اضافه کرد: خدمت به کسانی که امیدشان به داشتن چهاردیواری از سمت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است یک‌ حرکت انقلابی محسوب می‌شود که مطمئنا در میان همکاران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر این شاخص تاکیدات بیشتری می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی نیز با گرامیداشت سالروز تاسیس این بنیاد گفت: بهره‌برداری از یک هزار واحد نوسازی و مقاوم سازی شده مسکن روستایی با هزینه کرد سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از عمده موفقیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در آذربایجان‌غربی است.

علیرضا مقدم افزود: بهره‌برداری از یک هزار و ۵۰۰ واحد بازسازی شده مناطق زلزله زده شهرستان خوی با هزینه کرد ۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از جمله برنامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، ۲۱ فروردین تا ۳۱ فروردین دهه ۱۰۰ امام خمینی(ره) و سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha