۲۲ فروردین ۱۴۰۳، ۰:۰۰
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85440526
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیروهای عملیاتی هلال احمر آماده پوشش امدادی نماز عید فطر در استان تهران هستند

تهران - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: در حدود  ۸۵۰ نفر نیروی عملیاتی هلال‌احمر استان تهران آماده پوشش امدادی نماز عید سعید فطر در پایتخت و شهرستان های استان تهران هستند.

به گزارش ایرنا از جمعیت هلال احمر استان تهران شاهین فتحی ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار داشت:۸۵۰ نفر از عوامل عملیاتی هلال‌احمر در سطح استان از جمله نجاتگران کادر و داوطلب و پزشکان و پرستاران، آماده پوشش امدادی نماز عید سعید فطر در پایتخت و شهرستان های استان تهران خواهند بود..

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان تهران با همکاری دیگر دستگاه های امدادی، وظیفه پوشش امدادی این مراسم با شکوه را با مشارکت بالغ بر ۵۰۰ نیروی عملیاتی در مصلی امام خمینی(ره) پایتخت که با حضور مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد عهده دار است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت:همزمان با مراسم پایتخت، در کلیه شهرستان های استان تهران نیز با مشارکت بالغ بر ۳۵۰ نیروی عملیاتی کادر و داوطلب، پوشش امدادی نماز عید سعید فطر را بر عهده خواهیم داشت و به هموطنان خدمت رسانی خواهیم کرد.

فتحی خاطر نشان کرد: عوامل عملیاتی هلال احمر در مراسم عید سعید فطر در پایتخت با بهره گیری از بالغ بر ۲۰ خودروی امدادی عملیاتی همچون آمبولانس، اتوبوس آمبولانس و موتورلانس و همچنین در سایر شهرستان های استان تهران با بهره گیری از حدود ۱۲۰ دستگاه خودروی امدادی عملیاتی، خدمات خود را به هموطنان ارائه خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha