۲۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۰۱
کد خبرنگار: 1489
کد خبر: 85440713
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بندرعباس: پایان بحران فلسطین به‌خواست جبهه مقاومت خواهد بود 

بندرعباس - ایرنا - نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: مطمئن باشید بحران فلسطین به خواست آمریکا تمام نمی‌شود، بلکه به خواست جبهه مقاومت و ملت‌های آزاد و ملت فلسطین خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در خطبه های نماز عید فطر بندرعباس، با اشاره به اینکه عبودیت و همبستگی شعار عید امسال است، افزود: عید فطر، عید عبودیت و همبستگی، دعوت به بندگی خداست. ما امروز بیش از هر زمانی نیاز به همبستگی و وحدت داریم، تمامی گروه‌های سیاسی، مذهبی و آحاد مردم را دعوت به همبستگی، وحدت و همدلی میکنم، تا همبستگی و وحدت خودشان را مستحکم تر کنند. تا بتوانیم در برابر توطئه‌های و دسیسه‌های دشمن مقاومت کنیم اصل مقاومت، همبستگی و وحدت است.

وی تصریح کرد: همبستگی ما یک محور دارد و آن نیز حرکت حول و تجمع حول محور امام المسلمین، امروز سکاندار انقلاب اسلامی رهبر عزیز و حکیم ما که حقیقتاً قطب محور برای وحدت و همبستگی، نه تنها ملت ما بلکه برای ملت های مسلمان در اقصا نقاط عالم است، باید حول این محور باشیم.

عبادی زاده اضافه کرد: نگاه‌مان به دیده بان انقلاب اسلامی رهبر عزیز انقلاب باشد ایشان حوادث جهان را رصد و به ما گوشزد می‌کند، باید در این مسیر حرکت کنیم، مطمئن باشید پیام امام را که دریافت کردیم طی ۴۵سال گذشته رمز آزادی و عظمت ملت بوده، زیرا پشتیبان ولی فقیه و ولی امر بوده ایم و از این پس نیز باید صفوفمان را مستحکم‌تر کنیم.

وی با اشاره به بحران فلسطین، افزود: مطمئن باشید بحران فلسطین به خواست آمریکا تمام نمی‌شود، بلکه خواست جبهه مقاومت و ملت های آزاد و ملت فلسطین خواهد بود نه اینکه آمریکایی ها بخواهند معادله منطقه یا جنگ را تغییر دهند، نه. اراده‌ای که امروز حاکم است اراده مردم فلسطین است که در احقاق حق خودشان مصمم و قاطع‌اند و عقب نشینی نخواهند کرد و دشمنان این را می‌دانند باوجود همه نابرابری هایی که در امکانات نظامی بین جبهه مقاومت و مردم فلسطین و رژیم صهیونیستی وجود دارد اما خدا را شکر می‌کنیم که در نهایت آن چیزی که حاکم می‌شود اراده ملت مظلوم فلسطین است.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: نمایشنامه صلح ابراهیم که آمریکایی ها تلاش کردند اما جز دو کشور مفلوک بقیه امت اسلام زیر بار این طرح نرفتند به پایان مسخره خود نزدیک است.

وی خاطر نشان کرد: امروز در یک برهه حساسی از تاریخ انقلاب اسلامی‌ قرار داریم، از آن جهت حساس که صفوف امت مسلمان و نه تنها ملت ایران را در مقابله با تمام دسیسه‌های دشمن باید مستحکم کنیم و دیر نخواهد بود که وعده خدا محقق خواهد شد و صبح فتح نزدیک است و جهان اسلام و ملت مظلوم غزه طعم شیرین این مقاومت را خواهند چشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha