۲۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۱۱
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85440817
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اقدامات افتخار آمیز دولت نباید نادیده گرفته شود

۲۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۱۱
کد خبر: 85440817
اقدامات افتخار آمیز دولت نباید نادیده گرفته شود

کیش- ایرنا- امام جمعه کیش با اشاره به برخی دستاوردهای دولت در سه سال گذشته، گفت: اقدامات دولت موجب سرافرازی کشور در منطقه شده و نباید این اقدامات افتخار آمیز را نادیده گرفت.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا بی‌نیاز» روز چهارشنبه در خطبه‌های نماز عید فطر جزیره کیش، اظهار کرد: امیدواریم به برکات دستاوردهای ماه رمضان با همدلی، اخلاص، وحدت و همکاری مدیران دولتی و بخش خصوصی، زمینه رضایتمندی مردم فراهم و حال مردم بهتر شود.

وی ادامه داد: مشکلات اقتصادی کشور قابل انکار نیست و اقدامات سازنده دولت باید در بهبود وعضیت معیشتی مردم نمایان شود.

امام جمعه کیش با اشاره به برخی فرمایشان رهبر معظم انقلاب در رابطه با وضعیت اقتصادی کشور، بیان کرد: مقام معظم رهبری از تورم، کاهش ارزش پول ملی، عدم ثبات قیمت‌ها، نرخ ارز و اختلاف طبقاتی گلایه کرده و بارها فرمودند که مدیران و مسوولان از پرداختن به حواشی و مسائل جانبی پرهیز کنند و با تمرکز بر خدمت به مردم، مشکلات اساسی آنان را رفع کنند.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم بهبود وضعیت فرهنگی و اهتمام به ارزش‌ها خاطر نشان کرد: دشمنان به حربه‌های سیاسی، نظامی و اقتصادی اکتفا نمی‌کنند و از حربه ‌های ضد فرهنگی، روانی و رسانه‌ای با دروغگویی، تحریف حقایق و وارونه کردن آن سعی در بدبینی کردن و ناامیدی مردم از دولت و نظام دارند.

امام جمعه کیش عزت، شوکت و کرامت امت اسلامی را در گرو اتحاد و همبستگی امت و کشورهای اسلامی دانست و افزود: دشمنان از انقلاب اسلامی، محور مقاومت و از قرابت امت اسلامی سیلی خوردند و درصدد تفرقه امت اسلامی هستند.

وی اضافه کرد: درس ما از عید فطر، اتحاد و انسجام علیه ظالمین و استکبار جهانی بویژه رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان غده سرطانی منطقه است که امیدواریم به زودی با نابودی این رژیم، شاهد بازگشت قدس به مسلمانان و حضور مردم فلسطین در سرزمین خود باشیم.

امام جمعه کیش در پایان با ابراز رضایت از اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان در این جزیره گفت: از همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، نهادها، دستگاه‌ها و اصناف و کیشوندان در برپایی این برنامه ها قدردانی می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، مردم مومن و خداجوی جزیره کیش نماز عید سعید فطر را پس از یک ماه روزه داری در ماه میهمانی خدا به جای آوردند و ندای «اسْأَلُک بِحَقِّ هذَا الیوْمِ» را سر دادند.

نماز عید سعید فطر در مصلی و به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش اقامه شد.

در آغاز و پایان مراسم باشکوه نماز عید سعید فطر، نمازگزاران در فضایی معنوی و صمیمی، عید فطر مظهر عبودیت و بندگی مسلمانانی را به یکدیگر تبریک گفته و برای همدیگر سلامتی و توفیق هر چه بیشتر را از درگاه خداوند متعال خواستار شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha