۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۳۴
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85430271
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دشمن به دنبال تصویر سازی منفی از جریان انقلاب است

۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۳۴
کد خبر: 85430271
دشمن به دنبال تصویر سازی منفی از جریان انقلاب است

کیش- ایرنا- امام جمعه کیش با اشاره به تلاش‌های معاندین برای تزریق نا امیدی به جامعه گفت: باید تصویر واقعی جبهه انقلاب و مقاومت در جامعه تبیین شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با بیان اینکه دشمنان به دنبال سیاه نمایی انقلابی‌ها و خدمان واقعی ملت هستند، اظهار کرد: امروز شاهد یک جنگ تمام عیار در حوزه رسانه‌ هستیم که طبق تعبیر رهبر معظم انقلاب حوزه رسانه امروز حتی از موشک نیز با اهمیت‌تر است.

وی با بیان اینکه دشمنان، دین و هویت مردم ایران اسلامی را نشانه رفته‌اند، افزود: امروز معاندین در تلاشند تا یک چهره غیر واقعی و منفی از جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته شود.

امام جمعه کیش ادامه داد: دشمنان با تحریف جریان انقلاب در تلاشند تا مردم تمرکز خود را از دست داده و از میدان اصلی مبارزه علیه استکبار جهانی غافل شوند.

وی‌ اضافه کرد: وجود مشکلات اقتصادی در کشور را هیچ احدی نمی‌تواند رد کند، اما ربط دادن مشکلات اقتصادی موجود در کشور به جریان انقلابی اشتباه است؛ عمده مشکلات اقتصادی کشور به عوامل خارجی و تحریم باز می‌گردد و بخشی از آن نیز مربوط به عوامل داخلی است.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیازاز رسانه‌ها خواست تا با حمایت از دستاوردهای مثبت دولت، نقد سازنده را برای نهادینه کردن فرهنگ صحیح پرسش و پاسخ و جلوگیری از التهاب سازی در دستور کار قرار دهند.

وی تصریح کرد: و عزت این کشور فقط درسایه جمهوری اسلامی امکان پذیر است و باید برای حفظ آرمان‌های شهدا و انقلاب تمامی تلاش خود را به کار برد؛ از دولت انتظار می‌رود تا با رفع قوانین دست و پا گیر، جلوگیری از واردات بی رویه و مبارزه با فساد، زمینه ساز حل مشکلات اقتصادی مردم باشد.

امام جمعه کیش در ادامه با اشاره به جنایات جنگی رخ داده در غزه، بیان کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه یک روی سکه است و روی دیگر آن پیروزی جریان مقاومت است.

وی افزود: برای اولین بار در طول 76 سال، رژیم صهیونیستی در حالت تدافعی قرار گرفته و شمارش معکوس برای نابودی آن آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha